کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم مرفین از یک دستگاه موتورسیکلت در زرند

دادستان عمومی و انقلاب زرند گفت: ماموران کلانتری ۱۲ فرماندهی انتظامی زرند بیش از ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر مرفین از یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط کردند.

 قویدل دادستان عمومی و انقلاب زرند گفت: ماموران کلانتری ۱۲ فرماندهی انتظامی زرند، ۲۰ کیلو و ۹۵۰ گرم مواد مخدر مرفین از یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط کردند.

 

سید مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند

 

به گزارش صدای زرند، سیدمهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب زرند اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۲ فرماندهی انتظامی زرند در حین گشت‌زنی در یکی از خیابان‌های این شهر به یک دستگاه موتورسیکلت در حال حرکت مظنون شدند و دستور ایست را به راکب آن دادند.

 
وی بیان داشت: راکب این موتورسیکلت با کم کردن سرعت پشت سر عوامل گشت متوقف شده است، اما تا پیاده شدن ماموران اقدام به فرار می‌کند.

 
دادستان زرند ابراز داشت: ماموران با تعقیب و مراقبت موفق به دستگیری فرد مذکور نشدند و نهایتا موتورسیکلت را برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل کردند که در بازرسی فنی از داخل زین موتورسیکلت توقیف شده مقدار ۲۰ کیلو و ۹۵۰ گرم مواد مخدر مشکوک به مرفین با لفافه کشف و ضبط شد.

 
قویدل افزود: در این راستا پرونده‌ای تشکیل شد و اقدامات برای دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفته است.

 
وی همچنین نقش والدین در کاهش آسیب‌های اعتیاد به مواد مخدر را بسیار با اهمیت دانست و ادامه داد: والدین با برخوردها و مراقبت‌های صحیح از فرزندان می‌توانند زمینه گرایش به مواد مخدر را از بین ببرند.

 
این مقام قضایی تاکید کرد: والدین باید بیش از گذشته هوشیار باشند و روابط عاطفی با فرزندان خود به‌ویژه در دوران نوجوانی برقرار کنند.

 

انتهای پیام/