ایران در آینده به راحتی می‌تواند وارد بنگاه هسته‌ای دنیا شود

دکتر امیری: خوشبختانه ایران پس از این توافق می‌تواند در آینده به راحتی وارد بنگاه هسته‌ای دنیا شود.

Dr.Amiri_Mosahebeبه گزارش صــدای زرنــد، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۳ سال حرف ایران این بوده است که «انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست» و امروز طرف غربی این موضوع را پذیرفته و ما با قاطعیت توانستیم در این مارتن بزرگ هسته‌ای پیروز شویم.

                  

حسین امیری خامکانی تصریح کرد: توانستیم در برابر سرسختی غربی‌ها، مقتدرانه خطوط قرمز نظام و جمهوری اسلامی را رعایت کنیم و خوشبختانه غرب نیز پذیرفته است که ایران کشوری هسته‌ای و توان هسته‌ای ایران را به رسمیت شناخته است.

                  

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقیق و تفحص هسته‌ای ایران همچنان باید ادامه داشته باشد تصریح کرد: به رسمیت شناختن فناوری هسته‌ای ایران از سوی غربی‌ها بزرگترین برد برای ایران می‌باشد و جا دارد به ملت ایران و تیم هسته ای تبریک گفت که توانستند این چالش بزرگ ۱۳ ساله را با پیروزی به پایان برسانند.

                  

امیری خامکانی افزود: تیم هسته‌ای ایران بنا به فرموده مقام معظم رهبری توانست با امانتداری و رعایت خطوط قرمز کار را پیش ببرد و عصبانیت اسراییل و کنگره آمریکا از این توافق هسته‌ای، نشان از پیروزی ایران در این مذاکرات بوده است.

                  

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه ایران پس از این توافق می‌تواند در آینده به راحتی وارد بنگاه هسته‌ای دنیا شود.

                  

                  

انتهای پیام/تدبیر۲۴