یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر تحت حمایت سازمان تامین اجتماعی در کرمان

علی حسینی مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان گفت: یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر تحت حمایت سازمان تامین اجتماعی در کرمان هستند.

علی حسینی مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان در آخرین روز از هفته تامین اجتماعی با آقای دکتر پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو نمودند.
 
 
 
Tamin-Kerman_02

 

 به گزارش صـدای زرنـد، در بیست و نهمین روز از ماه مبارک رمضان و هفتمین روز از هفته تامین اجتماعی، علی حسینی به همراه معاونین ، مدیریت درمان ، روسای شعب کرمان و تعدادی از کارشناسان ستاد اداره کل با دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو نمودند.

 

 

حسینی مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های دکتر پورابراهیمی از مجموعه سازمان تامین اجتماعی در مجلس شورای اسلامی گزارشی کوتاه از سازمان تامین اجتماعی در استان کرمان بیان داشت.

 

 

وی گفت: سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه ای کشور نزدیک به پنجاه درصد(۴۰ میلیون ودویست وشصت هزارنفر) از جمعیت را تحت پوشش قرار داده است.

 

 

ایشان گفت: سازمان تامین اجتماعی در کرمان بالغ بر یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر از جمعیت را تحت چتر حمایتی خود قرارداده وحدود ۸۵۰۰۰ نفر خانوار از تامین اجتماعی در کرمان مستمری دریافت می کنند که در هر ماه بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان به آنان حقوق پرداخت می کنیم.

 

 

در ادامه افزود: به نوعی می توان گفت از هر دو نفر کرمانی یک نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است و این در واقع گستردگی کار تامین اجتماعی و تاثیرگزاری آن را بر مسائل اجتماعی ، سیاسی ،اقتصادی و فرهنگی جامعه نشان می دهد.

 

 

مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان افزود: در سازمان تامین اجتماعی ما به دنبال این هستیم که در چهار چوب ضوابط ،رضایتمندی مردم را که در واقع رضایت خداوند است را کسب نمائیم و اعتقادمان بر این است که کسب رضایت مردم از تامین اجتماعی که نتیجه آن ارتقاء سطح رضایت از حاکمیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

 

وی تعداد بیمه شدگان استان را یک میلیون چهارصد هزار نفر ذکر کرد و افزود: در سطح استان ۲۱ شعبه ، کار خدمتگزاری به بیمه شدگان را انجام میدهند.

 

 

ایشان ارائه خدمات الکترونیکی به بیمه شدگان را از جمله اولویت های مهم سازمان تامین اجتماعی برشمرد.

 

 

در ادامه دکتر فخر، مدیر درمان استان کرمان گزارشی را از خدمات درمانی تامین اجتماعی در استان کرمان ارائه نمود و افزود: در حال حاضر رویکرد کار موثر در سازمان تامین اجتماعی حاکم شده است و تدوین برنامه استراتژیک سازمان هم در حال انجام می باشد که یک کار اساسی و بنیادی است.

 

 

مدیر درمان استان کرمان همچنین به طرح تحول سلامت اشاره نمود و افزود: در سازمان تامین اجتماعی هم برای اجرای این طرح، بودجه درمان غیر مستقیم جهش قابل توجهی داشته است.

 

 

دکتر فخر همچنین از اقبال مردم از خدمات درمانی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان سخن گفت و اضافه کرد: دستگاه آنژیو گرافی برای این بیمارستان خریداری شده است که در آینده نزدیک نصب خواهد شد و تا پایان سال بخشهای  پست سی سی یو و داخلی ۲ فعال خواهند شد.

 

 

ایشان همچنین از راه اندازی بخش ویژه مادران باردار در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان خبر داد.

 

 

دکتر پور ابراهیمی نیز طی سخنانی ضمن تبریک روز تامین اجتماعی، از زحمات مدیران و پرسنل این سازمان تشکر و قدردانی نمود و افزود: ضریب نفوذ تامین اجتماعی در کشور بالا می باشد و نیمی از جمعیت کشور از خدمات تامین اجتماعی استفاده میکنند و لذا بایستی در خصوص مدیریت منابع و مصارف سازمان تامین اجتماعی تدابیر لازم اتخاذ گردد.

 

انتهای پیام/