تشـکیل شـورای برنامـه‌ریزی شـبکه‌های اجتماعـی در کـرمان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: شورای برنامه‌ریزی شبکه‌های اجتماعی در استان کرمان تشکیل شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: شورای برنامه‌ریزی شبکه‌های اجتماعی در استان کرمان تشکیل شده است.

 

حمید خالقی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان

 

به گزارش صـدای زرنـد، حمید خالقی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان اظهار کرد: شورای برنامه ریزی شبکه های اجتماعی در استان کرمان پس از بررسی دقیق و کارشناسی برنامه های دستگاه های اجرایی در زمینه شبکه های مجازی مجوزهای لازم را اعطا می کند.

 

 

معاون دادگستری استان کرمان گفت: شورای برنامه ریزی شبکه های اجتماعی در استان تشکیل شد تا از جزیره ای عمل کردن دستگاه ها جلوگیری کنیم و قرار شد تمامی مجموعه ها زیر یک چتر واحد باشند و خرد جمعی وجود داشته باشد تا نتیجه بهتری به دست آید.

 
وی افزود: کمیته علمی شورای برنامه ریزی شبکه های اجتماعی در استان کرمان از روانشناس، جامعه شناس، استادان دانشگاه و اعضای سازمان های مرتبط تشکیل شده است و هیچ اقدامی بدون تایید این کمیته انجام نمی شود.

 
وی با بیان اینکه با شبکه های اجتماعی مخالف نیستم افزود: فعالیت شورای برنامه ریزی شبکه های اجتماعی در استان کرمان برای مقابله و مبارزه نیست زیرا امکان مبارزه را هم نداریم و فقط برای فرهنگ سازی استفاده از شبکه های اجتماعی فعالیت می کنیم.

 

انتهای پیام/