صدور کارت عضویت خانه مطبوعات کرمان در دست اقدام است

معاون اجرایی خانه مطبوعات استان کرمان گفت: صدور کارت عضویت در خانه مطبوعات استان در دست پیگیری و اقدام است.

معاون اجرایی خانه مطبوعات استان کرمان گفت: صدور کارت عضویت در خانه مطبوعات استان کرمان در دست پیگیری و اقدام است.

 

کارت عضویت خانه مطبوعات کرمان


به گزارش صـدای زرنـد، محمدرضا نژاد‌حیدری معاون اجرایی خانه مطبوعات استان کرمان در گفت‌وگویی با بیان این‌که صدور کارت‌های عضویت اعضای خانه مطبوعات از اولین روزهای فعالیت دوره جدید خانه مطبوعات استان کرمان در دستور کار بوده است.

 

 

 

 

ایشان گفت: ما برای صدور کارت دو ملاحظه داشتیم؛ اولین ملاحظه این‌که ما باید یک بایگانی استاندارد داشته باشیم که قرار نباشد در هر دوره‌ی خانه مطبوعات، افراد برای عضویت و برای چندمین بار مدارک خود تحویل خانه مطبوعات بدهند؛ موضوعی که باعث رنجش و اعتراض اصحاب مطبوعات بوده است.

 
وی افزود: ملاحظه‌ی دوم ما این بود که پرونده‌ی اعضا کامل باشد، یعنی مدارکی که قبلا اعلام شده در پرونده وجود داشته باشد.

 
معاون اجرایی خانه مطبوعات استان کرمان گفت: در بخش اول و برای ساماندهی بایگانی خانه، همزمان با اقداماتی که برای ساماندهی و بهسازی و تجهیز دفتر خانه مطبوعات صورت گرفت؛ بایگانی خانه مطبوعات نسبت به وضعیت قبلی خود بهبود قابل ملاحظه‌ای پیدا کرد.

 
وی ادامه داد: در حال حاضر پرونده‌ی همه اعضای خانه مطبوعات از نظر تکمیل مدارک بررسی شده و مراحل صدور کارت برای افرادی که پرونده‌ی آن‌ها تکمیل است در حال انجام می‌باشد.

 
عضو هیات مدیره خانه مطبوعات خاطرنشان کرد: با مدیران مسوول نشریاتی که همکاران آن نشریه مدارکشان ناقص است نیز تماس گرفته شده که درخواست می‌شود مدارک خود را به سرعت تکمیل نمایند.

 
وی گفت: البته ما در این خصوص سخت‌گیری نمی‌کنیم و کسانی که مثلا یک مورد نقص در پرونده‌شان وجود دارد در نوبت صدور کارت قرار می‌گیرند که هنگام دریافت کارت می‌توانند نواقص پرونده‌ی خود را تکمیل کنند.

 
نژادحیدری در پاسخ به سوالی در خصوص این‌که آیا خانه مطبوعات کارت خبرنگاری صادر می‌کند یا کارت عضویت افزود: خانه مطبوعات به منظور شناسایی اعضای خود و بهره‌مندی اعضا از امکانات و برنامه‌های خانه، کارت شناسایی صادر می‌کند و متقاضیان دریافت کارت خبرنگاری می‌توانند از طریق وزارت ارشاد نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند.

 
وی در پایان گفت: ما برای صدور کارت عضویت اعضا سعی کردیم دقت و انجام کار اصولی را بر سرعت مقدم بدانیم، و لذا به اصحاب مطبوعات این اطمینان را می‌دهیم که هیچ گونه کوتاهی در این خصوص صورت نگرفته، و به زودی برای آن دسته از اعضا که پرونده‌شان کامل است کارت صادر می‌کنیم و برای سایر کسانی که هنوز پرونده‌شان را تکمیل نکرده‌اند، پس از تکمیل پرونده اقدام خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/