بیانیه صدای زرند برای حضور مردم زرند در راهپیمایی روز قدس

پنج خصلت است که در هر کس یکى از آنها نباشد خیر و بهره زیادى در او نیست: اول: وفادارى دوم: تدبیر سوم: حیا چهارم: خوش اخلاقى و پنجم: ـ که چهار خصلت دیگر را نیز در خود دارد ـ آزادگى است.

پایگاه خبری تحلیلی صدای زرند با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس از مردم متدین و انقلابی شهرستان زرند برای اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت کرد.

 

حضور مردم زرند در راهپیمایی روز قدس

 

هیئت تحریریه پایگاه خبری تحلیلی صدای زرند با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس از مردم روزه‌ دار و انقلابی شهرستان زرند برای اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت کرد.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

 

بسمه تعالی

 

خَمسُ خِصالٍ مَن لَم تَکُن فیهِ خَصلَهٌ مِنها فَلَیسَ فیهِ کَثیرُ مُستَمتَعٍ أَوَّلُهَا: اَلوَفاءُ و َالثّانیَهُ التَّدبیرُ و َالثّالِثَهُ الحَیاءُ وَ الرّابِعَهُ حُسنُ الخُلقِ و َالخامِسَهُ و َهِىَ تَجمَعُ هذِهِ الخِصالَ، الحُرِّیَّهُ؛

پنج خصلت است که در هر کس یکى از آنها نباشد خیر و بهره زیادى در او نیست: اول: وفادارى دوم: تدبیر سوم: حیا چهارم: خوش اخلاقى و پنجم: ـ که چهار خصلت دیگر را نیز در خود دارد ـ آزادگى است.

 

روز جهانی قدس یادگار گرانبهای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که خود نمادی از آزادگی و آزادی خواهی است، روزی است که در آن چشم امید میلیون ها فلسطینی رانده شده از وطن به گام های استوار ملت های جهان است تا صدای مظلومیت آحاد مردم تحت ستم نخستین قبله گاه مسلمانان و سرزمین انبیا و اولیای الهی را به گوش جهانیان برسانند.

 

مردم متدین و انقلابی شهرستان زرند همپای مسلمانان سراسر جهان و قدم در قدم دیگر مردم آزادی خواه این کره خاکی، امسال در حالی راهپیمایی روز جهانی قدس را پرشورتر از هر سال برگزار می‌کند که خط مقدم مبارزه با مستکبران و زورگویان دنیا از کرانه‌های غربی رود اردن در سرزمین‌های اشغالی فلسطین مظلوم به مرزهای یمن منتقل شده است. بی شک توجه به یمن و توجه به آزادی مردم این سرزمین از دست زورگویان نیز بر تمامی این مردم آزادی خواه واجب است.

 

مشت‌های گره‌کرده مسلمانان روزه‌دار در آخرین جمعه ماه رمضان ۱۴۳۶ قمری و ۱۳۹۴ شمسی علاوه بر محکوم کردن جنایت‌های رژیم کودک‌کش اسرائیل، به سوی رژیم جنایتکار آل سعود پرتاب می‌شود که مدتی است روی رژیم صهیونیستی را در آدمکشی و جنایت سفید کرده و کودکان و زنان مظلوم یمن را به میهمانی بمب‌ها و موشک‌های آمریکایی فراخوانده است. بی‌تردید پیام این مشت‌ها و فریادها تا آن سوی مرزها هم می‌رود و شبکه پوشالی داعش را به لرزه درمی‌آورد.

 

این در حالی است که مجامع جهانی مسئول و کشورهایی که خود را مدافع حقوق بشر و آزادی‌های مشروع انسانی می دانند، هنوز اقدام شایسته ای برای توقف کشتار غیر نظامیان و خروج رژیم صهیونیستی از سرزمین های اشغالی و همچنین دژخیمان آل سعود را از یمن انجام نداده اند.

 

 هیئت تحریریه پایگاه خبری تحلیلی صدای زرند ضمن دعوت از مردم متدین و انقلابی شهرستان زرند برای اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن، همراه و همپای همگان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنند و بیعت دوباره خود را با آرمان‏های حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پرشورتر از همیشه به نمایش می‌گذارند.

 

منتظر حضور تمامی آزادی خواهان زرندی برای حضور در قاب تصویری صدای زرند هستیم.

 

انتهای پیام/