با اهدای اعضای بدن جانباز زرندی، زندگی به ۳ بیمار دیگر لبخند زد

اهدای اعضای یک جانباز ۲۰ درصد دوران دفاع مقدس از زرند که دچار مرگ مغزی شده بود، لبخند زندگی را به سه بیمار نیازمند هدیه کرد.

اهدای اعضای یک جانباز ۲۰ درصد دوران دفاع مقدس از زرند که دچار مرگ مغزی شده بود، لبخند زندگی را به سه بیمار نیازمند هدیه کرد.

 

با اهدای اعضای بدن جانباز زرندی

 

به گزارش صدای زرند ، مجید گیلانی هماهنگ کننده پیوند اعضا در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مرحوم “عباس غلامی” در بیمارستان سیدالشهدا کرمان بستری بود که با تشخیص مرگ مغزی، پیشنهاد اهدای عضو به خانواده آن مرحوم داده شد.

 

 
مجید گیلانی افزود: این خانواده نیز موافقت خود را برای انجام این کار خداپسندانه اعلام کردند و کار پیوند عضو همزمان با نخستین شب از لیالی قدر در مرکز آموزشی درمانی افضلی پور کرمان انجام شد.

 
وی افزود: کلیه های این جانباز به دو زن پیوند شد و یک مرد نیز کبد آن مرحوم را دریافت کرد.

 
وی با قدردانی و تشکر از اقدام خداپسندانه این خانواده اظهار کرد: این خانواده با اهدای اعضای بدن عزیز از دست رفته خود، لبخند زندگی را به سه بیمار نیازمند هدیه کردند.

 
گیلانی از همکاری پرسنل بیمارستان سید الشهداء کرمان و تیم پیوند عضو مرکز آموزشی درمانی افضلی پور قدردانی کرد.

 
وی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان و در کمتر از ۱۰ روز دو خانواده نسبت به اهدای عضو عزیز از دست رفته خود رضایت دادند و این موضوع نشان می دهد که فرهنگ اهدای عضو در جامعه رواج یافته است.

 

 

به گزارش صدای زرند، جانباز ۲۰ درصد “عباس غلامی” اهل زرند متولد ۱۳۴۴ و از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، پس از سکته مغزی و ۱۵ روز بستری شدن در بیمارستان سیدالشهدا، شامگاه یکشنبه مصادف با اولین شب احیاء در گذشت.

 
این جانباز جنگ تحمیلی اسفند سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر شیمیایی شد و بهمن سال ۶۴ در عملیات والفجر ۸ از ناحیه پا مورد اصابت گلوله دشمن قرار گرفت و مجروح شد.

 
از وی ۶ فرزند به یادگار مانده است.

 

 

انتهای پیام/