ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی فقر و تبعیض است / اولین دلیل نا امنی در جامعه می تواند عملکرد مسئولین باشد

جعفری با بیان اینکه فقرزدایی و ایجاد اشتغال برای ایجاد عدالت اجتماعی و رفع تبعیض از مصادیق دین مبین اسلام است، اظهار داشت: هر کس که برای رضای خدا کاری انجام می دهد و روزی و حقوقی به خانواده ای می رساند به نوعی دست خدا می شود.

به مناسبت تبریک هفته قوه قضائیه، مدیران کارخانجات و مجموعه های صنعتی شرکت فولاد زرند ایرانیان، به دیدار رئیس دادگستری و دادستان زرند رفتند.

 

                  
Dadgostari_Folad

 

صدای زرند: به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد زرند ایرانیان، در ابتدا این دیدار جعفری، رئیس دادگستری شهرستان زرند، ضمن تبریک حلول ماه مبارک و پر برکت رمضان به زحمتکشان عرصه تولید یاد و خاطره همه شهدا بویژه حضرت آیت الله شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام و انقلاب را گرامی داشتند.

                  

رئیس دادگستری زرند افزود: امروز مقوله امنیت صرفاً خلاصه در امنیت اجتماعی و اخلاقی نمی شود بلکه یکی از مصادیق مهم امنیت، امنیت اقتصادی یا سرمایه گذاری است.

                  

وی با بیان اینکه فقرزدایی و ایجاد اشتغال برای ایجاد عدالت اجتماعی و رفع تبعیض از مصادیق دین مبین اسلام است، اظهار داشت: هر کس که برای رضای خدا کاری انجام می دهد و روزی و حقوقی به خانواده ای می رساند به نوعی دست خدا می شود.

                  

وی گفت: امام سجاد (ع) می فرمایند خداوندا مرا دستان خود بساز تا خیر بر آن جاری شود و آن خیر که انجام می دهم با منت گذاری، تبعیض و بی عدالتی از بین نرود.

                  

جعفری افزود: ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی و مفاسدی که در جامعه وجود دارد فقر و تبعیض است. هرچند در اسلام سرمایه داری نکوهش شده است اما سرمایه گذاری توصیه شده است و برای سرمایه گذاری نیاز به وجود امنیت همراه با عدالت در جامعه می باشد.

                  

رئیس دادگستری زرند گفت: امیدواریم بتوانیم با تعامل و همدلی خصوصاً بحث پیشبرد و پیشرفت اقتصادی توأم با عدالت اجتماعی گام های مؤثری در شهرستان زرند برداریم.

                  

در ادامه سید مهدی قویدل، دادستان زرند با تقدیر از جمع حاضر ضمن گرامی داشت شهادت دکتر شهید بهشتی اظهار داشت: تک تک ما افراد در تولید امنیت نقش داریم و اولین دلیل نا امنی در جامعه می تواند عملکرد مسئولین باشد.

                  

وی تصریح کرد: در شهرستان زرند، انقلاب صنعتی در حال شکل گیری اشت و به طبع هر انقلابی همزمان با پیامدهای مثبت و مزایایی که دارد، پیامدهای منفی نیز دارد و ما باید سعی کنیم که مسیرهایی که منتهی به پیشرفت و توسعه می شود را پیدا کنیم و از تلفات جلوگیری و پیشگیری کنیم.

                  

دادستان زرند افزود: با وجود کارخانجات و مراکز صنعتی خیلی از آسیب های اجتماعی مانند بیکاری، فقر، خودکشی، اعتیاد، سرقت و جرایم کاهش پیدا کرده و امیدواریم با دلسوزی مشفقانه گامهای خوب و موثری در جهت پیشرفت جامعه برداریم.

                  

قویدل گفت: باید به اهمیت ارتباط انسانی بین کارگر و کارفرما توجه شود و در این زمینه اعتماد سازی کافی صورت گیرد تا ارتباط بین کارگران نزدیک باشد.

                  

در ادامه مدیران کارخانجات و مراکز صنعتی شرکت فولاد زرند ایرانیان با تبریک به دادستان زرند و همکاران قضائی ایشان، در خصوص روند پروژه ها و مسائل مربوط به آنها مطالبی را مطرح نمودند.

                  

                  

انتهای پیام/