انعقاد تفاهم نامه علمی-پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی زرند و مرکز زمین شناسی و اکتشافات معدنی جنوب خاوری کرمان

به منظور مشارکت، تبادل و بهره مندی از خدمت، تخصص های علمی، پژوهشی و فنی متقابل و توانایی های بالفعل طرفین در امر توسعه زمین شناسی و معادن استان کرمان جزء اهداف و برنامه های این دو نهاد علمی است که امیدواریم با همکاری و تبادل اندیشه بین طرفین به نقطه مطلوبی دست یابیم.

News_sedayezarand.irبه منظور همکاری در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی تفاهم نامه ای بین دانشگاه آزاد اسلامی زرند و مرکز زمین شناسی و اکتشافات معدنی جنوب خاوری کرمان امضاء شد.

 

به گزارش صدای زرند، دکتر علی امیری معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی زرند ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به حضور نیروهای انسانی کارآمد و همکاران محترم هیئت علمی گروه زمین شناسی دانشگاه و امکانات و تجهیزات کامل آزمایشگاهی و کارگاهی رشته زمین شناسی در این دانشگاه، مراکز و دستگاه های بسیاری در این زمینه اظهار تمایل نمودند تا با این واحد دانشگاهی تفاهم نامه همکاری امضا نمایند که پس از بررسی های بسیار مرکز زمین شناسی و اکتشافات معدنی جنوب خاوری کرمان برای همکاری بیشتر انتخاب و در نهایت منجر به انعقاد تفاهم نامه گردید.

 

 

امیری اظهار داشت: به منظور مشارکت، تبادل و بهره مندی از خدمت، تخصص های علمی، پژوهشی و فنی متقابل و توانایی های بالفعل طرفین در امر توسعه زمین شناسی و معادن استان کرمان جزء اهداف و برنامه های این دو نهاد علمی است که امیدواریم با همکاری و تبادل اندیشه بین طرفین به نقطه مطلوبی دست یابیم.

 

وی در خصوص همکاری های پژوهشی این دو نهاد افزود: دانشگاه در خصوص اجرای پروژه های تحقیقاتی مورد نیاز سازمان اهتمام داشته و برگزاری همایش ها و سمینارهای علمی انجام بازدیدهای متقابل، اجرای پایان نامه های تحصیلات تکمیلی مورد نیاز سازمان زمین شناسی و بهره گیری از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دو طرف از سایر محورها و مفاد همکاری های پژوهشی خواهد بود.

 

 

انتهای پیام / مسعود لشکری