استاندار کرمان : جشنواره کرمان در تهران فرصتی برای معرفی ناشناخته های استان است

استاندار کرمان ضمن تاکید بر استفاده کامل از فرصت پیش آمده تاکید کرد: هفته فرهنگی، اقتصادی کرمان در تهران محل مناسبی برای معرفی ابعاد مختلف توانمندیها و پتانسیل های پهناورترین استان کشور در پایتخت ایران است.

 استاندار کرمان در جلسه هم اندیشی شورای مرکزی جشنواره فرهنگی ، اقتصادی کرمان ضمن تاکید بر استفاده کامل از فرصت پیش آمده تاکید کرد: هفته فرهنگی، اقتصادی کرمان در تهران محل مناسبی برای معرفی ابعاد مختلف توانمندیها و پتانسیل های پهناورترین استان کشور در پایتخت ایران است.

 

علیررضا رزم حسینی استاندار کرمان

 

به گزارش صدای زرند، مهندس رزم حسینی  استاندار کرمان جشنواره فرهنگی،اقتصادی کرمان را زمانی مغتنم برای استان کرمان دانست و گفت: این جشنواره باید تمرینی برای معرفی ظرفیت های استان به تهران و ایران باشد.

 

 

وی ضمن تشکر از آقای یاسر سلیمانی دبیرجشنواره جهت پیگیری مسایل مربوطه ، به اعضای شورای مرکزی یادآور شد: نگاه به برگزاری این جشنواره باید به شکلی ادامه دار بوده و مجموعه ای که برای اطلاع رسانی در حوزه های مختلف تدارک دیده می شود باید دایمی و به روزبوده تا حلقه وصل میان کرمان و ایرانیان باشند.

 

استاندار کرمان با ارزشمند توصیف کردن کرمانیان مقیم تهران و خارج از کشور ابراز امیدواری کرد: امید است تا اطلاع رسانی به نحوی انجام پذیرد که شاهد حضور همه‌ی کرمانی های خارج از استان در این هفته باشیم و به دنبال این مهم هستیم که مقدمات حضور کرمانی های سرشناس خارج از کشور را در این جشنواره فراهم آوریم.

 
رزم حسینی ریس جشنواره فرهنگی ، اقتصادی کرمان در بخشی از صحبت های خود به نقش بسزای فرهنگ ایثارگری در میان مردم کرمان اشاره کرد و افزود:کرمان مدیون فداکاری ایثارگران بوده و همواره از پیشتازان و خط شکنان دفاع مقدس بوده است که باید در این فرصت پیش آمده در جشنواره به آن پرداخته شود.

 
شایان ذکراست در این جلسه اعضای شورای مرکزی جشنواره به ارایه گزارش از نحوه پیشرفت کار کمیته های تخصصی پرداختند.

 

 

در همین ارتباط سرکار خانم دکترشایق ریس کمیته مفاخر جشنواره در توضیحاتی از برپایی سمینار و نمایشگاهی پیرامون مفاخر استان در جشنواره خبر داد و گفت: اعضای کمیته مفاخر در فرآیند تحقیق و پژوهش در حال تدوین و جمع آوری شرح حال مفاخر استان در حوزه های مختلف هستند که روند معرفی آنها ابتدا از طریق وبسایت کمیته و در ایام جشنواره به شکل ۲جلد کتاب منتشر می شود.

 
یاسر سلیمانی دبیر جشنواره هم با تشکر از همکاری روسای کمیته ها و کارگروههای تخصصی در مورد روند برپایی جشنواره توضیح داد: جشنواره فرهنگی،اقتصادی کرمان در تهران از ۱۶ لغایت ۲۳مرداد ماه در برج میلاد تهران برگزار می شود که تلاش می شود ضمن معرفی استان کرمان فرصت های سرمایه گذاری کرمان در بخش های مختلف به اطلاع بازدید کنندگان عمومی و تخصصی جشنواره برسد.

 

انتهای پیام/