همیشه مخالف حضور افاغنه در استان بوده‌ام/مسوولان باید برخی از کارها را اورژانسی انجام دهند

نماینده ولی فقیه در کرمان گفت: بنده از ابتدا با حضور افاغنه در کشور و استان مخالف بوده و هستم. آنها چندین هزار شغل را اشغال کرده و امنیت ما را به هم زده و سلامت جامعه را به خطر می اندازند و جای پرسش دارد که چرا دولت ها کاری نکرده اند؟ و در این زمینه مقصر هستند.

نماینده ولی فقیه در کرمان گفت: بنده از ابتدا با حضور افاغنه در کشور و استان مخالف بوده و هستم. آنها چندین هزار شغل را اشغال کرده و امنیت ما را به هم زده و سلامت جامعه را به خطر می اندازند و جای پرسش دارد که  چرا دولت ها کاری نکرده اند؟ و در این زمینه مقصر هستند.

 

 

آیت الله سیدیحیی جعفری نماینده ولی فقیه در کرمان

 

به گزارش صدای زرند، آیت الله سیدیحیی جعفری نماینده ولی فقیه در کرمان صبح دیروز ۶ تیرماه در جلسه شورای مشترک اداری و قضایی استان کرمان به مناسبت هفته قوه قضائیه با بیان اینکه شهید بهشتی فردی مظلوم بود تصریح کرد: متاسفانه تبلیغات سوء علیه شهید بهشتی آنچنان گسترده بود و منافقین چهره ای از ایشان ترسیم کرده بودند که حتی بعضی از متدینین نیز به ایشان بدبین شده بودند.

 
وی افزود: این درسی برای ما بود که بیشتر بصیرت داشته و تحت تاثیر تبلیغات مسموم از هر ناحیه و از جانب هر شخصیت و نهادی که انجام می شود، قرار نگیریم.

 
آیت الله جعفری با اشاره به حدیثی از امام رضا(علیه السلام) مبنی بر اینکه «بنده خدا به حقیقت ایمان نمی رسد مگر اینکه تفقه در دین، تدبیر معاش و … در او باشد» بیان کرد: اگر مردم تفقه در دین داشته باشند، بخشی از بار دستگاه قضایی نیز کاسته خواهد شد ضمن آنکه باید همه بدانیم که تدبیر معاش مربوط به همه طبقات جامعه است و باید همه در اداره زندگی حساب و کتاب داشته باشند.

 
امام جمعه کرمان با بیان اینکه امروز بزرگ ترین درد و مشکل جامعه و مردم نداشتن شغل یا نداشتن درآمد مکفی برای اداره زندگی است افزود: مسوولان باید برخی از کارها را اورژانسی انجام داده و یک مرکز برای رسیدگی به مسائل اضطراری وجود داشته باشد.

 
وی با بیان اینکه اگر معیشت مردم اصلاح شده و بتوانند زندگی آبرومندانه ای داشته باشند، آن زمان کار همه دستگاه ها آسان خواهد شد گفت:  باید حداقل نیازهای معیشت مردم را فراهم کنیم، مردمی که به تعبیر امام راحل همه چیز خود را برای انقلاب و اسلام داده و بعد از این نیز خواهند داد باید در بهترین شرایط زندگی کنند.

 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه باید مرکزی برای رفع مشکلات اضطراری مالی مردم ایجاد شود، به شرط اینکه بروکراسی اداری نباشد تصریح کرد: کار نماینده پرداختن به قانون گذاری مناسب است نه اینکه مشکلات اقتصادی مردم را حل کند و امیدواریم با تلاش مسوولان طراز اول و در نزدیک ترین زمان؛ چاره ای برای حل این مشکلات اندیشیده و اعلام شود.

 
آیت الله جعفری در بخش دیگری از سخنان خود به حضور افاغنه در استان و کشور اشاره کرد و گفت: بنده از ابتدا با حضور افاغنه در کشور و استان مخالف بوده و هستم. آنها چندین هزار شغل را اشغال کرده و امنیت ما را به هم زده و سلامت جامعه را به خطر می اندازند و جای پرسش دارد که  چرا دولت ها کاری نکرده اند؟ و در این زمینه مقصر هستند.

 
وی با بیان اینکه مسوولان باید بکوشند تا وضع معیشت مردم را اصلاح کنند تصریح کرد: اگر ایرانی ها در انجام برخی کارها کوتاهی می کنند، مشکل از خودشان است و زمانی که کسی مجبور باشد، کار را انجام خواهد داد.

 

انتهای پیام/