پلیس فتا در زرند راه‌اندازی می‌شود

خنجری فرماندار زرند در جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان زرند گفت: با همکاری ادارات ذیربط به زودی شاهد راه اندازی این پلیس در شهرستان زرند باشیم.

خنجری فرماندار زرند از راه‌اندازی پلیس فتا در زرند بزودی خبر داد.

 

 

فرمانداری زرند

 

به گزارش صدای زرند، جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان زرند با حضور حبیب الله خنجری فرماندار زرند و مدیران ادارات و مسئولان انتظامی شهرستان زرند در محل دفتر فرماندار تشکیل شد

 

خنجری فرماندار زرند به جرائم اینترنتی و شبکه های اجتماعی اشاره کرد و گفت: متاسفانه با وجود فضاهای مجازی در سطح وسیع و جلوگیری از جرایم سایبری به زودی پلیس فتا در شهرستان زرند راه اندازی خواهد شد.

 
وی هدف از تشکیل این پلیس را ایجاد امنیت و کاهش مخاطرات فضاهای مجازی دانست و گفت: یکی از خواسته های شهروندان در صیانت و حفظ ارزشهای حقوق شهروندی و جلوگیری از سرقت بانکی و انتشار اخبار و اطلاعات کذب راه اندازی این پلیس می باشد.

 
خنجری اظهار امیدواری کرد: با همکاری ادارات ذیربط به زودی شاهد راه اندازی این پلیس در شهرستان زرند باشیم.

 

 

فرماندار زرند در ادامه به بحث کم آبی شهرستان اشاره کرد وگفت: مشکل کم آبی شهرستان زرند جدی است و همه ادارات باید در این خصوص همکاری لازم را با اداره آب وفاضلاب روستائی و شهری به انجام برسانند.

 
خنجری در خصوص حفاظت از چاههای آب شرب روستائی و شهری گفت و تصریح کرد: اداره آبیاری با تهیه نقشه چاهها و مشخص نمودن حریم این چاهها باید از احداث هر گونه بنائی در محدوده این چاهها جلوگیری نماید.

 

انتهای پیام/