برقراری آرامش سیاسی و اجتماعی در شهرستان زرند

در سومین روز از هفته قوه قضائیه حبیب الله خنجری فرماندار زرند به همراه صادق زاده معاون سیاسی اجتماعی و حسن زاده بخشدار بخش یزدانشهر و برهانی نژاد مشاور فرماندار در امور جوانان به دیدار رئیس و قضات دادگستری زرند رفت.

حبیب الله خنجری فرماندار زرند در سومین روز از هفته قوه قضائیه در دیدار رئیس و قضات دادگستری زرند گفت: خوشبختانه با همکاری و همراهی دستگاههای اجرائی شهرستان شاهد برقراری آرامشی سیاسی و اجتماعی در شهرستان زرند می باشیم.

 

 

دیدار رئیس و قضات دادگستری زرند

 

به گزارش صدای زرند، در سومین روز از هفته قوه قضائیه حبیب الله خنجری فرماندار زرند به همراه صادق زاده معاون سیاسی اجتماعی و خحسن زاده بخشدار بخش یزدانشهر و برهانی نژاد مشاور فرماندار در امور جوانان به دیدار رئیس و قضات دادگستری زرند رفت.

 

 

حبیب الله خنجری فرماندار زرند نیز ضمن تبریک این هفته به رئیس وقضات دادگستری قوه قضائیه را برکات نظام مقدس جمهوری دانست.

 
خنجری برقراری عدالت و تضمین امنیت از توقعات شهروندان می باشد گفت: خوشبختانه با همکاری وهمراهی دستگاههای اجرائی شهرستان شاهد برقراری آرامشی سیاسی و اجتماعی در شهرستان می باشیم.

 
فرماندار زرند گفت: یکی از دغدغه های مسئولین اجرائی شهرستان کاهش آسیبهای اجتماعی می باشد که کاهش اینگونه آسیبها می تواند نقش موثری در ایجاد روحیه ای با نشاط جوانان و شهروندان ایفا نماید.

 
نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: این هفته بهترین بهانه است که عملکردها و فعالیتهای قوه قضائیه و دستاوردهای مهم این اداراه به شهروندان شناسانده شود.

 
وی ضمن تبریک انتصاب سید مهدی قویدل به عنوان دادستان جدید زرند اظهار امیدواری کرد با حضور ایشان بتوانیم به نقاط مثبتی در طرح های اجتماعی برسیم.

 
مهدی جعفری رئیس دادگستری زرند ضمن تبریک ماه مبارک رمضان وهفته قوه قضائیه از محقق شدن امنیت در راستای عدالت گفت و افزود: نتیجه امنیت در جوامع امروزی باعث توسعه ،عدالت وارتقاء زندگی به سوی آرامش و آسایش شده است.

 
جعفری گفت: این هفته فرصتی مغتنمی است برای قدردانی از زحمات قضات و پرسنل دادگستری که با تلاش شبانه روزی باعث اجرای عدالت،احقاق حق و تامین امنیت شده اند.

 
جعفری ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید بهشتی ویاران باوفایش تصریح کرد: هدف همه کسانی که در عرصه قضا کار می کنند عدالت همراه با تامین امنیت می باشد.

 

 

رئیس دادگستری زرند در ادامه افزود: باید با فرهنگ سازی و ایجاد اشتغال مناسب و ارائه اقدامات پیشگیرانه یک جامعه ایدآل و آرمانی و بدون نزاع را برای شهروندان محقق نمائیم.

 
وی با اعلام اینکه مردم یار و مددکار انقلاب هستند گفت: باید با پرهیز از اختلافات در همه عرصه ها فضای آرامی را برای شهروندان ایجاد نمائیم ودلسوزانه برای این شهروندان کمر همت ببندیم.

 
بالاترین مقام قضائی در شهرستان در ادامه تصریح کرد: فرمانداری به عنوان نماینده عالی  دولت و دادگستری می توانند با همراهی و همکاری یکدیگر به مانند دو بازوی قدرتمند مشکلات جامعه را برطرف نمایند وحرکتی جهاد گونه را بوجود آورند.

 

 

وی گفت: قضات دلسوزانه در جهت خدمت به مردم گام برمی دارند و مشکلات فراروی شهروندان را با راهکارهائی مناسب برطرف می کنند.

 
سید مهدی قویدل دادستان زرند نیز ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضائیه از امنیت به عنوان ضروری ترین ارکان هر نظام نام برد وگفت: توسعه قضائی لازمه همه توسعه هاست که توسعه فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی نیز زیر مجموعه این توسعه می باشند.

 
قویدل افزود: مهمترین لازمه توسعه قضائی در سایه تعامل با دستگاههای اجرائی و قضائی می باشد.

 
دادستان زرند گفت: باید توسعه های اجتماعی را نیز در نظر بگیریم که این توسعه پرهیز از تبعض و فقر زدائی در پی دارد که باید برای آن به فکر راه حل و راهکاری مناسب باشیم.

 

انتهای پیام/