فانی استیضاح نمی شود

عبدالرضا عزیزی با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون گفت: فانی در این جلسه بیان کرد ۱۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار امسال برای وضعیت رتبه بندی معلمان و بهبود معیشت آنان اختصاص یافته است.

صدای زرندرییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش برای ارائه توضیحاتی در مورد وضعیت معیشت معلمان در این کمیسیون حضور یافت که اعضای این کمیسیون از این توضیحات قانع شدند.

              

صدای زرند: عبدالرضا عزیزی با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون گفت: فانی در این جلسه بیان کرد ۱۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار امسال برای وضعیت رتبه بندی معلمان و بهبود معیشت آنان اختصاص یافته است.

              

وی افزود: همچنین وزیر آموزش و پرورش بیان کرد برای سال آینده سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای رتبه بندی معلمان و وضعیت معیشت آنان در نظر گرفته شده است.

              

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه امروز با توجه به توضیحات وزیر آموزش و پرورش به این نتیجه رسیدند که در این شرایط بهتر است فانی وزیر آموزش و پرورش باقی بماند زیرا وی بر امور مسلط است.

              

وی ادامه داد: اگر وزیر دیگری بر این وزارتخانه گذاشته شود مطمئنا نمی تواند بهتر از فانی کار کند.

              

عزیزی افزود: همچنین امروز لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد.

              

              

انتهای پیام / ایرنا