دانشگاه آزاد اسلامی زرند پایگاه حل بسیاری از مشکلات شهرستان است

حبیب الله خنجری فرماندار زرند در حاشیه بازدید از برگزاری آزمون سراسری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور گفت: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی به پایگاهی برای حل و فصل بسیاری از مشکلات شهرستان تبدیل شده است.

خنجری فرماندار زرند در حاشیه بازدید از حوزه آزمون خواهران کنکور سراسری شهرستان زرند گفت: دانشگاه آزاد اسلامی زرند پایگاه حل بسیاری از مشکلات شهرستان است.

 کنکور سراسری شهرستان زرند


به گزارش صدای زرند، این مطلب را حبیب الله خنجری فرماندار زرند در حاشیه بازدید از برگزاری آزمون سراسری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور عنوان کرده و تصریح کرد: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی به پایگاهی برای حل و فصل بسیاری از مشکلات شهرستان تبدیل شده است.

 
وی افزود: حضور نیروهای انسانی متفکر و تاثیر گذار شهرستان در این دانشگاه بعنوان نیروهای فکری منشا خیر بوده و هستند.

 
فرماندار زرند افزود: وجود زیرساخت های کافی، لازم و استاندارد نیز به منظور رفع نیازهای متعدد شهرستان در همه حوزه ها به یکی از امتیازات برجسته تبدیل شده است.

 
دکتر کاظم نعمت الله زاده ماهانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند ضمن قدردانی از حمایت های همه جانبه مسئولین شهرستان بویژه فرماندار محترم زرند اظهار امیدواری کرد: در سال همدلی و همزبانی بتوانیم با چیره شدن بر مشکلات در راه تربیت نیروی انسانی متخصص که رکن اصلی و اساسی توسعه و پیشرفت هر جامعه ای است گام برداریم.

 
لازم به ذکر است آزمون سراسری سال ۹۴ با حضور ۱۸۰۰ داوطلب طی روزهای پنج شنبه و جمعه و در چهار گروه علوم تجربی، ریاضی فنی، علوم انسانی و هنر در دانشگاه آزاد اسلامی زرند برگزار شد.

 

انتهای پیام/