امنیت زرند مرهون تلاش مجموعه قضایی است

فرماندار زرند گفت: زرند از شهرستان‌های امن استان است و تلاش دادگستری و دادستانی موجب برقراری امنیت و آرامش در این شهرستان شده است.

فرماندار زرند گفت: زرند از شهرستان‌های امن استان است و تلاش دادگستری و دادستانی موجب برقراری امنیت و آرامش در این شهرستان شده است.

 

حبیب‌ الله خنجری فرماندار زرند

 

به گزارش صدای زرند ، حبیب‌ الله خنجری فرماندار زرند پیش از ظهر در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند ضمن قدردانی از زحمات دادستان سابق برای دادستان جدید آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: خواسته مردم شهرستان زرند از دستگاه قضا برقراری عدالت و تامین امنیت و آرامش است.

 
فرماندار زرند بر تعامل بیش از پیش دستگاه قضایی و اجرایی در این شهرستان تاکید و عنوان کرد: تلاش دادگستری و دادستانی موجب برقراری امنیت و آرامش در این شهرستان شده است.

 

 

فرماندار زرند نیز در این مراسم به قانون‌مداری در راستای انتخابات پیش‌رو گفت و افزود: دادستان‌ها می‌توانند در این مسئله مهم که کشور با آن رو‌به‌رو است، پشتوانه بسیار خوبی برای دستگاه‌های نظارتی و اجرایی باشند.

 
حبیب الله خنجری تصریح کرد: جایگاه دادستان این است که بر فرایند دادرسی نظارت ویژه دارد و باید در حوزه پیشگیری، کشف و تنظیم گزارش به بهترین نحو عمل کند.

 

dadsetani_02

 
حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند با اشاره به احادیث و روایات پیرامون اجرای عدالت و نظم و امنیت در جامعه اسلامی بر اهمیت خدمت به مردم به ویژه در حوزه دستگاه قضایی تاکید کرد.

 
رئیس دادگستری زرند نیز گفت: دوران حاکمیت امام زمان (عج) دارای امتیازات و ویژگی‌هایی از جمله عدالت، امنیت و آرامش، ابراز محبت و صفا و بارزترین ویژگی بحث صفا و محبت و جاری شدن اخلاق در سطح جامعه است.

 
مهدی جعفری در ادامه به جایگاه دادستان در جامعه پرداخت و گفت: جایگاه دادستان در ایجاد نظم و امنیت واژه بی‌بدیلی است و دفاع از مظلومان و اجرای نظم و امنیت از وظایف دادستان هر شهرستان است.

 
رئیس دادگستری زرند افزود: اگر شان و جایگاه دادستان به درستی تبیین شود هیچ کس جرات ارتکاب جرم وجنایتی را نخواهد داشت.

 
جعفری رئیس دادگستری زرند تصریح کرد: دادستان نماینده انحصاری در برخورد با جامعه است و همه موظفند با تعامل وهمکاری ، امنیت را برقرار نمایند .

 

 

dadsetani

 

موحد مدیرکل دادگستری استان کرمان نیز از نقش دادستانها گفت و افزود: دادستانها در راس اموردادسرائی قرار دارند و این مجموعه ها بخشی از سازمان قضائی کشور است که مکانی بسیار حساس و خطیری می باشد.

 
وی با اعلام اینکه در بررسی قوانین بیش از ۳۷۰ماموریت قانونی برای دادستانها تعریف شده است گفت: پاسخگوئی نظم عمومی ،امنیت عمومی و مدعی العلوم از ویژگی های دادستان می باشد و مقابله با بزهکاران و جلوگیری از آسیبهای اجتماعی در راس ماموریتهای یک دادستان می باشد.

 
مدیرکل دادگستری استان کرمان افزود: در جامعه اموزی جرائم با نوع و شیوه های جدیدی درحال انجام می باشد که درایت و هوشیاری یک دادستان می تواند گره گشای بشیاری از مشکلات باشد.

 

 

در این مراسم از خدمات ۴۹ ماهه علی میرزابیگی تقدیر و طی حکمی سید مهدی قویدل به عنوان دادستان جدید دادگستری شهرستان زرند منصوب شد.

 
گفتنی است، سید مهدی قویدل دارای ۱۰ سال سابقه کار در دستگاه قضائی است و در سمت‌هایی همچون دادیاری و بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور مشغول به خدمت بوده است.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند

 
انتهای پیام/