به صدا در آمدن زنگ خطر بحران آب در شهرستان زرند / در مصرف آب صرفه جویی کنید

خنجری به صدا در آمدن زنگ خطر بحران آب در شهرستان زرند را خبر داد و گفت: متأسفانه کاهش آب سفره های زیر زمینی شهرستان زرند و برداشت بی رویه آب از این سفره ها، این شهرستان را با مشکل جدی کم آبی مواجه نموده است.

حبیب الله خنجری فرماندار زرند گفت: زنگ خطر بحران آب در شهرستان زرند به صدا در آمده است.

 حبیب الله خنجری فرماندار زرند

به گزارش صدای زرند حبیب الله خنجری فرماندار زرند در گفتگو با اشاره به برابری تولید و مصرف آب در زرند، گفت: متأسفانه در طی چند روز گذشته ذخیره آب در منابع آب شهرستان به پائین ترین حد خود رسیده است و عملاً هیچ گونه ذخیره سازی در بخش آب شهرستان زرند وجود ندارد.

 

وی به صدا در آمدن زنگ خطر بحران آب در شهرستان زرند را خبر داد و گفت: متأسفانه کاهش آب سفره های زیر زمینی شهرستان زرند و برداشت بی رویه آب از این سفره ها، این شهرستان را با مشکل جدی کم آبی مواجه نموده است.

 

ایشان از عدم اهمیت مردم به این نعمت خدادادی گفت و افزود: مردم فکر می کنند بلاهایی مانند سیل، زلزله و بلایای طبیعی هستند و خشکسالی مشکلی است که برطرف خواهد شد.

 

فرماندار زرند در خصوص مدیریت منطقی و مصرف صحیح آب گفت و تصریح کرد: ارائه راهکارهای مناسب در جهت مصرف صحیح و توزیع آب می تواند بسیاری از مشکلات شهرستان را برطرف نماید.

 

حبیب الله خنجری در ادامه افزود: مهار بحران آب به اقداماتی که ما به انجام می رسانیم بستگی دارد و عدم آگاهی مردم از بحران آب شهرستان را با مشکلات متعددی روبرو خواهد کرد.

 

فرماندار زرند خواستار صرفه جوئی همه کشاورزان و شهروندان در مصرف آب و حتی انرژی برق شد و تصریح کرد: باید با ارائه برنامه های مدون و مناسب سازی تجهیزات کشاورزان این بحران را پشت سر بگذاریم.

 

خنجری در پایان افزود: انرژی آب و برق از مهمترین انرژی های مورد نیاز برای شهروندان و زندگی امروز شهری است و همه باید با بهینه سازی الگوی مصرف در راستای کاهش این انرزی ها گام برداریم.

 

 

انتهای پیام/