امام جمعه زرند: توجه به جوانان راه حل اصلی برای حل مشکلات کشور است

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی: توجه به نسل جوانان راه حل اساسی برای از میان برداشتن مشکلات کشور در همه زمینه ها است.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرندهمزمان با هفته جوان، سلطانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند به اتفاق جمعی از  دبیران و اعضای سمن ها با حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند، دیدار و گفتگو کردند.

              

به گزارش خبرنگار صدای زرند، در این دیدار امام جمعه زرند طی سخنانی اظهار داشت: در نهضت انبیاء بیشترین قشری که نقش آفرینی کردند جوانان بودند. پیامبر سفارش کردند با جوانان به خوبی رفتار کنید چرا که جوانان با من هم قسم شدند و به من کمک کردند.

              

وی تصریح کرد: توجه به نسل جوانان راه حل اساسی برای از میان برداشتن مشکلات کشور در همه زمینه ها است.

              

سلطانی، رئیس اداره ورزش و جوانان نیز در خصوص روز جوان و هفته جوان مطالبی چند بیان کرد و اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان وظیفه دارد با همکاری سایر دستگاههای اجرایی و تشویق جوانان برنامه های مناسبی  را برای این هفته برنامه ریزی کند.

              

سلطانی افزود: سمن ها باید در بحث های فرهنگی وارد شوند چرا که می توانند در زمینه های گوناگون تاثیر گذار باشند و باید در این زمینه سازمانهای مردم نهاد بیشتری تشکیل شود.

              

وی ادامه داد: این کشور هم قبل از انقلاب و هم بعد انقلاب در همه زمینه ها مدیون جوانانش بوده است که امام هم به نقش جوانان در این زمینه تاکید کردند و در حال حاضر هم دشمن نسل جوان را هدف گرفته است و می طلبد که جوانان بیشتری در عرصه های فرهنگی وارد شوند و هویت خودشان را حفظ کنند.

              

انتهای پیام / اکبرابراهیمی زرندی