کلید تدبیر طرح اوقات فراغت قفل های بسیاری را خواهد گشود

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند، با تمام توان ظرفیت های خود در جهت تحقق این موقعیت بدست آمده در تابستان به میدان آماده و زمینه بهتر و سهل و آسانتری برای کسب مهارت در زمینه های هنری برای علاقمندات ایجاد نماید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند در جلسه شورای مشورتی این اداره که به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص سیاست گذاری برنامه های فرهنگی و هنری و طرح اوقات فراغت در محل اداره ارشاد برگزار شد، عنوان کرد: کلید تدبیر طرح اوقات فراغت قفل های بسیاری را خواهد گشود.

 

EdareErshad

 

به گزارش صدای زرند، احمد رشیدی عصر روز گذشته ۳/۲/۹۴ با پرداختن به موضوع طرح اوقات فراغت در جمع مسئولین انجمن های هنری وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طرح اوقات فراغت تابستانی یک فرصت دوباره برای طیف و گستره نوجوانان و جوانان در عرصه های آموزش و یادگیری از رشته های هنری است که تمام انجمن ها باید همه تلاش خود را برای احیای کلاس ها بصورت  نهال در برنامه کاری خود قرار دهند.

 

رشیدی افزود: این مجموعه فرهنگی و هنری آماده است با تمام توان ظرفیت های خود در جهت تحقق این موقعیت بدست آمده در تابستان  به میدان آماده و زمینه بهتر و سهل و آسانتری برای کسب مهارت در زمینه های هنری برای علاقمندات ایجاد نماید. امید است تمامی دلسوزان و افراد مسئولیت شناس در انجام این رسالت یاریمان نمایند.

 

 

انتهای پیام/