هدف آمریکا دودستگی ایرانیان است / آمریکایی ها اگر می توانند مشکلات خودشان را حل کنند / ۹۹ درصد مردم آمریکا زیر خط فقر هستند

قصد آنها ایجاد دودستگی در بین مردم ایران است، به این صورت که عده ای بشوند مخالف مذاکرات و عده ای دیگر موافق آن باشند و پیام نوروزی اوباما هم با همین قصد بود تا در بین مردم ایران چنددستگی بوجود آید تا به جان هم بیفتند.

SarhangMajidZamani01صدای زرند: به گزارش صبح زرند سرهنگ عبدالمجید زمانی فرمانده سپاه زرند، روز گذشته در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، که با حضور پرشور مردم زرند و بسیجیان و پاسداران این شهرستان همراه بود، در رابطه با مذاکرات و اتفاقات اخیر که توسط آمریکا رقم خورده است سخن گفت.

 

سرهنگ زمانی در این رابطه گفت: مذاکرات ۱+۵ که در ژنو و نیویورک و لوزان و… هر چند وقت یکبار برگزار می شود و هربار هم چندین روز و چندین ساعت طول می کشد، آیا تنها برای موضوع هسته ای ایران است؟ در مذاکراتی که آمریکایی ها هربار در جلسات، یک چیز را می گویند و خارج از جلسه حرفشان عوض می شود و اوباما هم حرف دیگری می زند، آیا واقعا پشت قضیه این مذاکرات چه چیزیست؟!

 

وی ادامه داد: اینکه رئیس جمهور آمریکا در پیام نوروزی اش به جوانان ایران که می گوید با توافقات هسته ای، همه مشکلات از جمله بیکاری شما کاملاً برطرف خواهد شد. آیا واقعا همینطوری خواهد بود؟! جوانان باید بدانند، آمریکایی ها اگر راست می گویند بروند مشکلات کشور خودشان را برطرف کنند. آمریکایی که ۹۹ درصد مردمش زیر خط فقر هستند و از نژاد پرستی رنج می برند و بنیاد خانواده هایشان کاملاً از هم گسسته است و دانش آموزانش هم با اسلحه آدم می کشند.

 

زمانی افزود: امروزه دموکراسی در آمریکا به حداقل آن رسیده و در انتخابات اخیر آن، تنها ۳۰ درصد از مردمش پای صندوق های رأی رفتند، لذا آمریکا برای برون رفت از این حالت به یک پیروزی نیاز دارد و آن پیروزی بر ملت بزرگ ایران اسلامی است که هرگز به آن نخواهد رسید.

 

فرمانده سپاه زرند اظهار داشت: امروزه مشکلات فراوانی هم گریبانگیر اروپایی هاست، مثلا قسمت شمالی انگلستان یعنی اسکاتلند هست و یک سوم بریتانیا را شامل می شود قصد جدایی از این کشور را دارد و یا کشور غاصب صهیونیستی هیچ منبع درآمدی از خود ندارد و با بودجه آمریکا و عربستان سرپا ایستاده و اگر یکسال این بودجه ها قطع شود، از هم خواهد پاشید، آن هم اسرائیلی که ۶۰ سال است نتوانسته ثابت کنند که مردمش بومی کشور خودشان هستند. لذا غرب برای برون رفت از مشکلات، به نتیجه مذاکرات با ایران دل خوش کرده است.

 

وی در رابطه با پشت پرده مذاکرات غربی ها با ایران گفت: اینکه فکر کنیم غرب تنها بخاطر عدم دستیابی به انرژی هسته ای و بمب هسته، پای میز مذاکره آمده است، یک اشتباه کاملا محض است. مگر پاکستان، کره شمالی و فرانسه و… انرژی هسته ای و چندین کلاهک هسته ای و حتی بمب هسته ای ندارند؟! چرا برای آنها جلسه نگرفتند و قطعنامه صادر نکردند؟! این خیلی ساده لوحی است که فکر کنیم آنها بخاطر بحث هسته ای ایران را تحت فشار قرار داده اند و هر بار با گزینه های روی میزشان ایران را تهدید می کنند. آنها از انقلاب اسلامی ایران و تشیع عصبانی هستند و نگران بیداری اسلامی کشورهای منطقه و جهان هستند که بواسطه انقلاب اسلامی ایران بوجود آمده است و در حال گسترش است.

 

وی خاطرنشان کرد: غرب با ایستادگی و استقلال مردم ایران، امید خود را از دست داده و تنها امیدشان همین تحریم هاست و با برپا کردن گروهک های تروریستی مثل داعش که دست پرورده آمریکاست، قصد اسلام هراسی در جهان را دارند.

 

زمانی همچنین در رابطه با قصد آمریکا از مذاکرات هسته ای گفت: قصد آنها ایجاد دودستگی در بین مردم ایران است، به این صورت که عده ای بشوند مخالف مذاکرات و عده ای دیگر موافق آن باشند و پیام نوروزی اوباما هم با همین قصد بود تا در بین مردم ایران چنددستگی بوجود آید تا به جان هم بیفتند و از دیگر راه های آنها ایجاد رعب و وحشت در مرزهای ایران از جمله مرز پاکستان است تا مردم ایران را به ترس و وحشت بیندازند.

 

وی تصریح کرد: اینکه آمریکایی ها برای توافق در مذاکرات، دوره بلند مدتی را ذکر کرده اند، دلیلش این است که وقت بیشتری را بخرند تا با ایجاد تغییرات در ایران، ملت ایران را خسته کنند تا دیگر کسی نگوید که انرژی هسته ای حق مسلم ماست و در این دوره طولانی بتوانند با جنگ های فرهنگی و سیاسی که در ایران به راه می اندازند مردم را از دین و از یکدیگر جدا کنند و بدون خون و خونریزی بر ایران مسلط شوند. فلسفه اینکه مقام معظم رهبری هم فرمودند که تمام تحریم ها باید یکجا و بلافاصله برداشته شوند هم همین بود که فرصت زمان را از آنها بگیرند.

 

فرمانده سپاه شهرستان زرند در پایان گفت: در مذاکرات اخیر گفته شده که باید اجازه بازدید از مراکز نظامی ایران داده شود، مراکزی که حریم ماست و تمام اسرار نظامی ما در آن است و اقتدار ما به آنهاست، همانطور که سردار سلامی جواب آنها را دادند که حتی در رویاهایتان به این موضوع فکر هم نکنید ما هم همین را متذکر می شویم و با همدلی و همزبانی جلوی آنها خواهیم ایستاد.

 

 

انتهای پیام/