امضا تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور زرند و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند

به منظور همکاری همه جانبه و تعامل در زمینه های فرهنگی و آموزشی تفاهم نامه ای بین دانشگاه پیام نور زرند واداره ارشاد منعقد گردید.

سند همکاری در زمینه های فرهنگی و هنری و آموزشی بین دانشگاه پیام نور زرند و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند به امضاء رسید.

 

 

Ershad-piamnor zarand_ (3)

 

به گزارش صدای زرند، به منظور همکاری همه جانبه و تعامل در زمینه های فرهنگی و آموزشی تفاهم نامه ای بین دانشگاه پیام نور زرند واداره ارشاد منعقد گردید.

 

 

 

 

احمد رشیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند با خرسندی و استقبال از این حرکت ارزشمند و فرهنگی اظهار داشت: با توجه به اینکه پرداختن برنامه های فرهنگی و هنری مستلزم بهرگیری از فعالیت های علمی و پژوهشی است لذا انعقاد تفاهم نامه مربوطه در جهت کیفیت بخشی و توسعه به برنامه های هر دو طرف خواهد بود.

 

 

رشیدی افزود: اعتقاد دارم که فضای دانشگاهی با حضور دانشجویان و اساتید کاردان بستر مناسبی برای کشف ، هدایت و آموزش استعدادها می باشد.

 

 

در ادامه هاشمی رئیس دانشگاه پیام نور زرند ضمن استقبال از این حرکت فرهنگی و هنری گفت: ما نیز آماده هرگونه همکاری در پیش برد اهداف طرح شده در این سند همکاری خواهیم بود.

 

 

هاشمی ضمن تشکر و قددردانی از ریاست اداره ارشاد مبنی بر انعقاد تفاهم نامه همکاری در خصوص استعدادیابی و حمایت دانشجویان مستعد در زمینه های فرهنگی و هنری خواستار گسترش روابط و ایجاد بسترهای همکاری ارشاد برای ارتقا و هدایت دانشجویان فعال در شهرستان خواستار شدند.

 

Ershad-piamnor zarand_ (4)

Ershad-piamnor zarand_ (2)

Ershad-piamnor zarand_ (1)

 

 

انتهای پیام/