تجلیل از هنرمند پیشکسوت اکبر ایرانمنش

مراسم اختتامیه «شعر نماز» روز گذشته با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند برگزار شد که در اوایل این مراسم به رسم احترام به پیشکسوتانِ شعر و شاعری شهرستان زرند از زحمات چندین ساله هنرمند پیشکسوت و مردمی شهرستان زرند تجلیل به عمل آمد.

به گزارش صدای  زرند، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند، طی مراسمی در اختتامیه اولین جشنواره «شعر نماز» از شاعر پیشکسوت و مردمی این شهرستان تجلیل شد.

 

AkbarIranmanesh1

 

مراسم اختتامیه «شعر نماز» روز گذشته با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند برگزار شد که در اوایل این مراسم به رسم احترام به پیشکسوتانِ شعر و شاعری شهرستان زرند از زحمات چندین ساله هنرمند پیشکسوت و مردمی شهرستان زرند تجلیل به عمل آمد.

 

مراسم تقدیر از جناب آقای اکبر ایرانمنش، که برای اولین بار انجام می شود، با نمایش کلیپی کوتاه جهت معرفی این شخصیت مردمی آغاز شد؛ که نمایش این کلیپ حاضرین در سالن را تحت تاثیر قرار داد و در حالی که اشک شوق از دیدگان این هنرمند سالخورده جاری شده بود، هدایایی به همراه لوح سپاس  توسط مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، امام جمعه زرند و فرماندار شهرستان زرند به ایشان اهدا گردید.

انتهای پیام/