امیدوارم تا پایان سال جاده جدید افتتاح شود / مشکل کارگران معادن از راه قانونی در حال پیگیری است

حسن زاده، بخشدار یزدانشهر: ما بشدت پیگیر حل مشکلات راهها هستیم و امیدوارم جاده اسماعیل آباد به ده فیاض تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

حسن زاده بخشدار یزدان آبادحسن زاده، بخشدار یزدان آباد در اولین جلسه شورای اداری در سال جدید گفت: در دولت تدبیر و امید مطالبات بحق مردم پیگیری میشود.
 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، بخشدار یزدان آباد با توجه به وجود معادن در بخش یزدان آباد گفت: نباید کسی کار در معادن را تعطیل کند و به اقتصاد کشور صدمه بزند لذا کارگران با توجه به مطالبات صنفی باید به کار خود در معادن ادامه و ما از مجاری قانونی پیگیر حق و حقوق آنهاهستیم.
 
وی در ادامه با توجه به گستردگی بخش یزدان آباد گفت: ما بشدت پیگیر حل مشکلات راهها هستیم و امیدوارم جاده اسماعیل آباد به ده فیاض تا پایان سال جاری به اتمام برسد.
 
وی با بیان اینکه قطعه حوزه بخش یزدان آباد تا پایان تیر ماه تکمیل می شود، افزود: یک کیلومتر از ابتدای جاده یزدان آباد به سیریز آسفالت شده و انشاالله پیگیر انتهای شهرک به سمت سه راهی سنگ آهن هستیم و جاده گدارمیل هم در برنامه کاری ما هست و پیگیر این مهم نیز هستیم.
 
وی ابراز امیدواری کرد که ادارات در مرکز بخش مستقر و از مشکلات ایاب و ذهاب مردم بکاهند.
 
بخشدار یزدان آباد با اشاره به اعتبار یک میلیارد و ششصد میلیون تومانی آب شهری خبرداد: نتیجه منافصه هنوز مشخص نشده که به انشاالله به زودی این امر محقق خواهد شد.
 
 
در ادامه ایزدی، رییس شورای شهر، ابراز امیدواری کرد که کارگران بخش یزدان آباد اعم از جلال اباد و دیگر مناطق که در معدن مشغول به کار بودند مجدداً مشغول بکارشوند.
 
وی گفت: وظیفه شورای شهر حمایت از مردم است و درجایی که تشخیص داد حق با چه کسی است، با جدیت از حقوق مسلم کارگران حمایت میکند.
 
رئیس شورای شهر یزدانشهر اظهار داشت: ما حرف مسولان معدن و همچنین حرف مردم  را گوش کرده لذا از مسئولان شهرستان و بخش تقاضا دارم از حقوق حقه مردم دفاع کنند و مطالبات را ازمجاری قانونی پیگیری نمایید.
 
 
ایزدی، شهردار یزدانشهر نیز ضمن تقدیر از خدمات بخشدار یزدان آباد،گفت: امیدواریم با مدیریت خوبی که در بخشداری حاکم است بخش یزدان آباد روندی رو به توسعه داشته باشد.
 
وی گفت: بزرگترین چالش در حال حاضر نبود محل نگهداری دام می باشد که مشکلات عدیده ای برای شهروندان بوجود آورده است.
 
وی همچنین بیان داشت: یکی دیگر از مشکلات وجود لوله های آب کشاورزی است که موجب اخلال در بحث عقب نشینی برخی مناطق شده است.
 
 
انتهای پیام/