عزم جدی برای دستگیری و طرد اتباع بیگانه غیر مجاز در زرند

حبیب الله خنجری فرماندار زرند ضمن اعلام آمار اتباع مجاز و غیر مجاز ساکن در شهرستان زرند خواستار همکاری بیشتر ادارت و نهادهای دولتی در خصوص دستگیری و طرد این اتباع غیر مجاز شدند.

دومین جلسه ستاد ساماندهی مهاجرین و اتباع بیگانه زرند با حضور حبیب الله خنجری فرماندار زرند، مظهری صفات مسئول امور غیر مجازین اداره کل امور اتباع بیگانه استان کرمان، نمایندگان ادارات سطح شهر و مرکز بهداشت و درمان در محل فرمانداری زرند تشکیل شد.

 

 

مشکل حضور افاغنه در کرمان

 

به گزارش صدای زرند، حبیب الله خنجری فرماندار زرند ضمن اعلام آمار اتباع مجاز و غیر مجاز ساکن در شهرستان زرند خواستار همکاری بیشتر ادارت و نهادهای دولتی در خصوص دستگیری و طرد این اتباع غیر مجاز شدند.

 
خنجری تصریح کرد: متأسفانه طبق آمار منشأ درصد زیادی از جرائمی که در سطح شهرستان زرند انجام شده است از سوی همین اتباع بیگانه غیر مجاز به صورت مستقیم و غیر مستقیم  انجام گرفته است.

 
مظهری صفات مسئول امور غیر مجازین اداره کل امور اتباع بیگانه استان نیز ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام گرفته گفت: تاکنون ۱۶ شهرستان در استان برای اتباع بیگانه ممنوع شده  و از این رو اتباع به سایر شهرهای استان انتقال داده شده اند.

 
ایشان افزود: شهرهای استان از لحاظ اتباع بیگانه اشباع و دیگر امکان ممنوعیت برای شهرهای دیگر علی الخصوص زرند وجود ندارد.

 
مظهری صفات تصریح کرد: برای حل این مشکل اولویت اول در سال جاری دستگیری و طرد اتباع بیگانه غیر مجاز می باشد و این اداره کل آمادگی پذیرش هر تعداد از اتباعی را که از سوی نیروی انتظامی به اردوگاه مراقبتی  فرستاده شود را بر عهده بگیرد.

 

 

لازم به ذکر است، حدود ۱۹ هزار و ۷۰۰ تبعه بیگانه به‌ صورت مجاز و غیرمجاز در شهرستان زرند حضور دارند و این امر باعث تشدید بیکاری جوانان زرندی شده‌ است.

 

 

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی فرمانداری زرند