از سرپرست شهرداری صد در صد حمایت می کنیم

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی، امام جمعه زرند حمایت ۱۰۰ درصدی خود و دیگر مسئولین شهرستان را از رضا یزدانپناه، سرپرست شهرداری زرند را اعلام نمود.

Ebrahimi_EmamJome_5100002201طبق روال هر سال مراسم بزرگداشت روز جهانی کارگر و تجلیل از کارگران شهرداری زرند دیروز یکشنبه برگزار گردید.

به گزارش صدای زرند، به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند، در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی، امام جمعه زرند حمایت ۱۰۰ درصدی خود و دیگر مسئولین شهرستان را از رضا یزدانپناه، سرپرست شهرداری زرند را اعلام نمود.

در این مراسم ابتدا سیدرضا هاشمی زاده، رئیس شورای اسلامی شهر، با تجلیل از نیروهای شهرداری خاطر نشان ساخت: شما کارگران شهرداری نشان داده اید هر زمان اراده بر فعالیت جهادی و شبانه روزی باشد مرد میدان هستید و نمونه بارز این همدلی و همکاری در دو ماه پایانی آخر سال به وضوح قابل مشاهده بود.

وی با اعلام اینکه در آینده سعی بر این است حقوق کارکنان شهرداری سر وقت پرداخت شود تأکید کرد: معاونین، مسئولین قسمت ها و سازمان ها فعالیت بیشتر و بیش از پیش  داشته و خواستار سرعت بخشیدن بر فعالیت های جاری و عمرانی در شهر شد.

هاشمی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با حمایت قاطع از سرپرست شهرداری آقای یزدانپناه و تثبیت ایشان بر مسند مدیریت شهرداری گفت: شورای اسلامی شهر گزینه پیشنهادی خود را برای مدیریت شهرداری اعلام نموده است و تا آخرین لحظه بر حمایت خود بر این انتخاب تاکید دارد.

دومین سخنران مراسم تجلیل از کارگران شهرداری، جعفری مدیر دادگستری شهرستان بودند.

ایشان با استناد به آموزه های دینی و قرآنی به اهمیت و جایگاه مقام کارگر و احقاق حقوق این قشر زحمتکش جامعه پرداخت و از خدمات و تلاش شبانه روزی کارگران شهرداری قدردانی نمود.

در ادامه این جلسه ابراهیمی، امام جمعه شهر زرند، با بیان روایتی، قدر و منزلت مقام کارگر را گوشزد نمود.

وی همچنین با اشاره به خواسته ی شورای اسلامی شهر مبنی بر تداوم مدیریت آقای یزدانپناه بر مسند شهرداری و حمایت قاطع کارگران از ایشان، حمایت ۱۰۰ درصدی خود را از سرپرست شهرداری اعلام نمود و ابراز داشت: در این رابطه با معاون محترم استاندار نیز گفتگو داشته ام که امیدواریم با همدلی و هم زبانی صورت گرفته و مدیریت آقای یزدانپناه در شهرداری شاهد پیشرفت روز افزون این شهر باشیم.

سپس دکتر حسین امیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات خوب شهرداری در شهر و پرداخت مطالبات کارگران در ۴ ماه گذشته و اعلام رضایت شورای شهر و کارکنان شهرداری از عملکرد آقای یزدانپناه در دو نوبت با استاندار محترم و معاون ایشان مبنی بر حمایت از مدیریت حال حاضر شهرداری صورت گرفته است که امید است سیر مراحل اداری مربوط به این امر با سرعت انجام پذیرد.

سخنران پایانی مراسم بزرگداشت روز جهانی کارگر سرپرست محترم شهرداری آقای یزدانپناه بودند: وی با تقدیر از حمایت های بی دریغ مسئولین شهرستان، شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری، خود را خادم شهر و شهرداری دانست و خاطر نشان نمود در هر پستی که باشد با تمام توان داشته های خویش را در طبق اخلاص می گذارد.

گفتنی است در این مراسم آقای تهامی نماینده جامعه کارگری نیز حمایت قاطع کارگران شهرداری را از مدیریت حال حاضر شهرداری اعلام نمود و از مسئولین امر در شهرستان و استان خواستار تسریع در تایید حکم این مدیر لایق و با سابقه شهرداری گردید.

انتهای پیام/