اولین جلسه تحقیقات و اموزش و ترویج کشاورزی و منابع طبیعی در زرند برگزار شد

حبیب الله خنجری فرماندار زرند ضمن تقدیر از فعالیت مهندس زارعی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان گفت: با ورود مهندس زارعی به بخش جهاد کشاورزی امروز می توان گفت که کشاورزی زرند نسبت به سالهای گذشته رشد چشمگیری داشته است.

با حضور دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان ,حبیب الله خنجری فرماندار زرند،سعیدی مدیر کل جهاد کشاورزی استان، زارعی رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان زرند اولین جلسه تحقیقات و اموزش و ترویج کشاورزی و منابع طبیعی سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

 

برگزاری اولین جلسه تحقیقات و اموزش و ترویج کشاورزی و منابع طبیعی در زرند

به گزارش صدای زرند، حبیب الله خنجری فرماندار زرند ضمن تقدیر از فعالیت مهندس زارعی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان گفت: با ورود مهندس زارعی به بخش جهاد کشاورزی امروز می توان گفت که کشاورزی زرند نسبت به سالهای گذشته رشد چشمگیری داشته است.

 

 

خنجری تصریح کرد: همه کارشناسان و مسئولین ذیربط باید مشکلات و موانع موجود در شهرستان را مد نظر بگیرند و نسبت به آن برنامه ریزی نمایند.

 
فرماندار زرند تصریح کرد: تغییر اقلام کشاورزی و کشت انواع محصولات باید با یک دید کارشناسانه و دقیق انجام گیرد و در این خصوص کمک های استانی و شهرستانی می تواند کمک موثری در این خصوص باشد.

 

برگزاری اولین جلسه تحقیقات و اموزش و ترویج کشاورزی و منابع طبیعی در زرند

 
دکتر امیری نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی نیز از حفظ باغات پسته شهرستان اشاره کرد و گفت: همه کارشناسان و مدیران استانی باید با ابتکار عمل و تلاش های همه جانبه باغات پسته را حفظ نمایند.

 
وی با اشاره به اینکه باغات پسته میراث مردم بوده و باید این میراث حفظ شود تصریح کرد: هنر مسئولین در این وضعیت کم ابی و توسعه صنعتی این است که کشاورزی شهرستان و باغداری شهرستان را حفظ کنیم و اجازه ندهیم که کشاورزی بی رمق شود بلکه هر روز پررونق تر گردد.

 
وی به بخش آبیاری نوین اشاره کرد و گفت : در سطح شهرستان زرند تا کنون نزدیک به ۳ درصد از باغات نسبت به آبیاری تحت فشار اقدام نموده اند در حالی که میانگین استان کرمان نیز در این بخش ۱۰ درصد می باشد.

 
وی در پایان ضمن تقدیر از کارشناسان و کشاورزان خواستار توجه و بیشتر به بخش کشاورزی شهرستان شد.

 

انتهای پیام/