قضات سرمایه اصلی دستگاه قضایی هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا امینی: سرمایه اصلی دستگاه قضایی کشور قضات پرتلاش هستند که به عنوان سرمایه اجتماعی تلقی می‌شوند.

GhoveGhazaiyeمعاون منابع انسانی قوه قضاییه گفت: سرمایه اصلی دستگاه قضایی کشور قضات پرتلاش هستند که به عنوان سرمایه اجتماعی تلقی می‌شوند.

 

صدای زرند: به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا امینی معاون منابع انسانی قوه قضاییه دیروز سه‌شنبه با حضور در مجتمع قضایی شهید بهشتی ضمن دیدار و گفت و گو با قضات و کارمندان این مجتمع ابراز امیدواری کرد اینگونه نشست‌ها در سال جاری تداوم یابد.

        

وی با خطیر دانستن مسئله قضا و قضاوت در اسلام، اظهار کرد: سرمایه اصلی دستگاه قضایی کشور قضات پرتلاش هستند که به عنوان سرمایه اجتماعی تلقی می‌شوند.

        

امینی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به امر قضاوت و تأکیدات شرع مقدس به این مهم، افزود: قضات باید با استقلال و عزتمندی همراه با آرامش روحی و روانی در جهت تحقق عدالت تلاش کنند. وظیفه دستگاه قضایی این است که شرایط مناسب تحقق عدالت را برای قضات شریف فراهم کند.

        

وی به ۳ نکته در خصوص تمایز کار قضا با دیگر مشاغل اشاره کرد و ادامه داد: دانش محوری در جریان آرا قضایی به همراه اجرای عدالت و اراده در تصمیم‌گیری از مهم‌ترین ویژگی‌های کار قضا است.

        

در بخشی دیگر از این نشست صمیمانه تعدادی از همکاران قضایی نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و در حاشیه این بازدید تعدادی از مراجعه‌کنندگان از نزدیک به بیان مشکلات خود با معاونت منابع انسانی قوه قضاییه پرداختند.

        
انتهای پیام/