نویسندگان ذهن بیدار جامعه هستند

بر این باوریم اگر حمایت های لازم از این حوزه صورت گیرد جامعه نویسندگان زرند می تواند با تکیه بر توانمندی خود به جایگاه واقعی این حوزه در سطح استان و کشور برسند.

نشست اعضاء انجمن مولفین و نویسندگان شهرستان زرند با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند، عصر دیروز، شنبه ۵ اردیبهشت ماه، در محل سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

Ershad (1)

به گزارش صدای زرند، احمد رشیدی زرندی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند، در جمع نویسندگان و اهالی قلم این شهرستان با اشاره به حضور افراد شاخص و برجسته در امر تالیف در این شهرستان گفت: بر این باوریم اگر حمایت های لازم از این حوزه صورت گیرد جامعه نویسندگان زرند می تواند با تکیه بر توانمندی خود به جایگاه واقعی این حوزه در سطح استان و کشور برسند.

 

 

رشیدی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به برنامه های جامع حوزه تالیف و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از کلیه برنامه های این انجمن حمایت نموده و خود را موظف به هموار نمودن مسیر فعالیت های هنرمندان این رشته در شهرستان می داند.

 

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی زرند اظهار داشت: از آنجا که نویسندگان ذهن بیدار جامعه هستند می توانند با پر داختن به موضوعات مختلف اجتماعی و فرهنگی در روشن کردن اذهان عمومی و همچنین حساس نمودن مسئولین برای حل مشکلات جامعه و ایجاد همدلی و هم زبانی که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد نیز نقش موثری ایفا نمایند.

 

 

در پایان این نشست اعضاء انجمن مولفین و نویسندگان ضمن اظهار نظر در مورد مسائل و مشکلات مختلف به برگزاری انتخابات هیات مدیره این انجمن در تاریخ دیگر رای دادند.

 

Ershad (2)

 

انتهای پیام/