برگزاری اولین تور گردشگری زرند در سال جدید / دومین تور ۲۸ اردیبهشت ماه (+تصاویر)

اسلامی: در تلاش هستیم که با حمایت شهروندان و مسئولین محترم بتوانیم حداقل ماهانه یک بازدید از جاذبه های گردشکری شهرستان زرند داشته باشیم و انشاالله دوره بعدی این تور گردشگری ۲۸ اردیبهشت ماه می باشد که با توجه به محدود بودن ظرفیت در هر دوره علاقه مندان برای حضور در این تور می توانند از هم اکنون اقدام کنند.

 اولین تور گردشگری زرند با حضور حجت الاسلام و المسلمین عباس اسلامی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری، حبیب الله خنجری فرماندار، تنی چند از مسئولین محلی و علاقمندان به گردشگری برگزارشد.

 

 

به گزارش صدای زرند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، در این تور یک روزه علاقمندان از چهار برج شاهرخ خانی یزدان آباد، تپه شنی چاه شور به عنوان یکی از بزرگترین تپه شنی های کشور در یزدان آباد، برج و روستای گردشگری بابعبدان، قلعه و موزه دیرینه شناسی دشتخاک، منطقه گردشگری باب تنگل (قدمگاه) و سروهای ۲۰۰۰ ساله باب تنگل بازدید کردند.

 

 
مسابقه طناب کشی بر اوج تپه شنی و در ارتفاع ۱۲۰ متری و پذیرایی با غذاهای سنتی زرند از دیگر برنامه های این تور گردشگری بود.

 

 

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان ضمن قدردانی از برگزاری این تور گردشگری افزود: ظرفیت های گردشگری خوبی در شهرستان زرند وجود دارد که برگزاری تورها فرصت معرفی آنان را فراهم می نماید.

 

 

وی با اشاره به ضرورت حضور بخش خصوصی در توسعه زیر ساخت های گردشگری افزود: بخش دولتی باید بستر را برای حضور بخش خصوصی فراهم سازد.

 

 

حجت الاسلام اسلامی در پایان با بیان اینکه ایجاد رقابت بین واحدهای گردشگری به توسعه زیرساخت ها،  افزایش خدمات و رضایتمندی علاقمندان  می انجامد، خاطرنشان ساخت: در توسعه فعالیت های گردشگری تمامی دستگاه های مرتبط باید نقش پر رنگ خود را ایفا نمایند.

 

 

حبیب الله خنجری، فرماندار زرند، پس از بازدید از منطقه گردشگری باب تنگل قدمگاه گفت: برای رونق گردشگری در شهرستان زرند هیچ مانع تراشی را برنمی تابیم.

 

 

وی افزود: به موازات رشد صنعتی باید به توسعه زیرساخت های گردشگری هم توجه شود و تمامی دستگاه های اجرائی شهرستانی باید در این زمینه همکاری و تعامل داشته باشند.

 

 

فرماندار زرند با بیان اینکه با قاطعیت از سرمایه گزاران در شهرستان زرند حمایت خواهیم کرد، افزود: برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و عمل به دستورات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید ضمن پرهیز از شعار زدگی به عمل گرائی روی آورد.

 

 

حجت الاسلام عربزاده یکی از فرهنگیان حاضر در تور گردشگری نیز با بیان اینکه شهرستان زرند قابلیت های متعددی در عرصه گردشگری دارد، افزود: دیدن جاذبه های شهرستان خصوصاً تپه های شنی، چهار برج شاهرخ خانی، موزه دشتخاک، قلعه تاریخی روستای بابعبدان و باب تنگل قدمگاه و درختان سرو چند هزار ساله برای حاضران در تور ارزشمند بود.

 

 

عربزاده ضمن ابراز قدردانی از عوامل برگزاری تور ابراز امیدواری کرد: این حرکت با استقبال شهروندان زرندی خصوصاً کارکنان بنگاه های اقتصادی روبرو شود.

 

محمد اسلامی، نماینده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در شهرستان زرند در حاشیه بازدید از  چهار برج شاهرخ خانی یزدان آباد، در گفتگو با خبرنگار صدای زرند گفت: در تلاش هستیم که با حمایت شهروندان و مسئولین محترم بتوانیم حداقل ماهانه یک بازدید از جاذبه های گردشکری شهرستان زرند داشته باشیم و انشاالله دوره بعدی این تور گردشگری ۲۸ اردیبهشت ماه می باشد که با توجه به محدود بودن ظرفیت در هر دوره علاقه مندان برای حضور در این تور می توانند از هم اکنون اقدام کنند.

 

 

لازم به توضیح است در برگزاری اولین تور گردشگری آژانس هوایی جهانگردی مشعر زرند، میراث فرهنگی شهرستان، بخشداری مرکزی، بخشداری یزدان آباد و شهرداری های زرند و یزدان شهر همکاری داشتند.

 

Tor_KardeshGari_00001

Tor_KardeshGari_00002

Tor_KardeshGari_00003

Tor_KardeshGari_00004

Tor_KardeshGari_00005

Tor_KardeshGari_00006

Tor_KardeshGari_00007

Tor_KardeshGari_00008

Tor_KardeshGari_00009

Tor_KardeshGari_00010

Tor_KardeshGari_00011

Tor_KardeshGari_00012

Tor_KardeshGari_00013

Tor_KardeshGari_00014

Tor_KardeshGari_00015

Tor_KardeshGari_00016

Tor_KardeshGari_00017

Tor_KardeshGari_00018

Tor_KardeshGari_00019

 Tor-Kardeshkeri-Zarand_ (1)

Tor-Kardeshkeri-Zarand_ (2)

Tor-Kardeshkeri-Zarand_ (3)

Tor-Kardeshkeri-Zarand_ (4)

Tor-Kardeshkeri-Zarand_ (5) Tor-Kardeshkeri-Zarand_ (6)

Tor-Kardeshkeri-Zarand_ (7)

Tor-Kardeshkeri-Zarand_ (8)

Tor-Kardeshkeri-Zarand_ (9)

Tor-Kardeshkeri-Zarand_ (11)

Tor-Kardeshkeri-Zarand_ (10)

Tor-Kardeshkeri-Zarand_ (12)

Tor-Kardeshkeri-Zarand_ (13)

Tor-Kardeshkeri-Zarand_ (14)

Tor-Kardeshkeri-Zarand_ (16)

Tor-Kardeshkeri-Zarand_ (17) Tor-Kardeshkeri-Zarand_ (15)

Tor-Kardeshkeri-Zarand_ (18)

Tor-Kardeshkeri-Zarand_ (19) Tor-Kardeshkeri-Zarand_ (20)

  Tor-Kardeshkeri-Zarand_ (21)

Tor-Kardeshkeri-Zarand_ (22)

 

انتهای پیام/