دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دارایی های عمومی است

دانشگاه آزاد اسلامی که با حمایت معنوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران بنیان نهاده شد و امروز به درخت تنومندی در عرصه های علمی و فرهنگی کشور تبدیل شده است مایه فخر و مباهات هر ایرانی است چرا که این دانشگاه متعلق به همه ایران است و جز دارایی های عمومی ایران اسلامی به شمار می رود.

Mahani1ماهانی، در جشن فارغ التحصیلی ۴۰ تن از فارغ التحصیلان رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی زرند ضمن تبریک به خانواده این گروه گفت: نقش خانواده ها در موفقیت فرزندانشان و هموار کردن مسیر ادامه تحصیل بی بدیل و انکار ناپذیر است که جوانان ما همواره قدردان این پشتیبانی و حمایت هستند.

          

به گزارش صدای زرند، دکتر کاظم نعمت الله زاده ماهانی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند، تصریح کرد: بر اساس آموزه های دینی ما کسب علم و دانش از مهمترین امری است که باید مورد توجه جامعه قرار بگیرد که خوشبختانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی این موضوع همواره مورد توجه مسئولین بلند پایه نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

          

رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند افزود: توجه به علم اندوزی و عمومیت پیدا کردن آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی با تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی عملی شده و آحاد جامعه از این موهبت بهره مند شدند.

IMG_2424

          

عضو هیات علمی واحد زرند اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی که با حمایت معنوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران بنیان نهاده شد و امروز به درخت تنومندی در عرصه های علمی و فرهنگی کشور تبدیل شده است مایه فخر و مباهات هر ایرانی است چرا که این دانشگاه متعلق به همه ایران است و جز دارایی های عمومی ایران اسلامی به شمار می رود.

          

وی در پایان ضمن قدردانی از همه اساتید دانشجویان برای این فارغ التحصیلان نیز آرزوی موفقیت در کسب مدارج عالی علمی کرد.

          

خبرنگار: مسعود لشکری