تنها بیمارستان دولتی شهرستان زرند تا سال آینده تکمیل می شود

محمدجعفر علیزاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از احداث تنها بیمارستان دولتی شهرستان زرند از تکمیل این بیمارستان در سال آینده خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیمارستان جدیدالاحداث سینا زرند سال آینده تکمیل می‌شود.

 

 

Vazir-Rahe-Zarand_02

 

به گزارش صدای زرند، محمدجعفر علیزاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از احداث تنها بیمارستان دولتی شهرستان زرند از تکمیل این بیمارستان در سال آینده خبر داد.

 
معاون وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: بیمارستان جدیدالاحداث سینا زرند با ۱۴۰ تخت از نوع جنرال طراحی شده و با برنامه‌ریزی صورت گرفته به ۱۵۰ تخت افزایش می‌یابد.

 
وی گفت: این بیمارستان با ۱۱ هزار و ۷۰۰ مترمربع زیربنا بعد از توقف ناشی از مسائل تحریم‌ها مجددا فعال و پیمانکار خوبی انتخاب شده که تجربه بیمارستان‌سازی در کشور را دارد.

 
علیزاده عنوان کرد: این بیمارستان با چهار بخش داخلی، زنان و زایمان، جراحی، کودکان و نوزادان در قالب هشت باب اطاق عمل، اورژانس، درمانگاه و مراقبت‌های ویژه طراحی شده و با توجه به جمعیت نیاز منطقه را تا سالیان متمادی تامین می‌کند.

 
وی خاطرنشان کرد: در اعتبارات سال جاری ۲۰۰ درصد رشد داریم و با تخصیص اعتبار لازم و افزایش اعتبارات در سال آینده بیمارستان زرند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

 

Vazir-Rahe-Zarand_01

 

 
فرماندار زرند بیان کرد: بیمارستان سینا زرند تنها بیمارستان دولتی زرند است که ۶۲ سال از ساخت آن می گذرد و در زلزله اسفند ۸۳ خساراتی به آن وارد شد و بیمارستان فرسوده‌ای است.

 
حبیب‌الله خنجری افزود: در سال ۸۶ ساخت بیمارستان جدیدالاحداث در این شهرستان آغاز شد که بعد از گذشت هشت سال هنوز با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیمه‌کاره مانده و برای تکمیل آن ۲۰۰ میلیارد ریال نیاز است و ضرورت دارد در تسریع و تکمیل این پروژه بهداشتی و درمانی چاره‌اندیشی شود.

 

Vazir-Rahe-Zarand_04

 
انتهای پیام/