همدلی و همزبانی کلید پیشرفت

در سالی که با نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است، می توانیم با همدلی بیشتر شهر را به سوی پیشرفت و ترقی هدایت نمائیم.

Khanjari_ (1)اولین جلسه انجمن کتابخانه ها و نهضت مطالعه مفید با حضور خنجری فرماندار زرند، رشیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدلو بخشدار بخش مرکزی، قاسمی مسئول کتابخانه های زرند و جمعی از مدیران و معاونت های ادارات در محل فرمانداری زرند تشکیل شد.

 

صدای زرند: به گزارش روابط عمومی فرمانداری زرند در ابتدای این جلسه فرماندار زرند ضمن تقدیر از اهمیت دادن مدیران به بحث کتابخوانی و مطالعه مفید به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام گرفته در یک سال گذشته در این کمیته پرداخت.

 

فرماندار زرند به شعار سال ۹۴ نیز اشاره کرد و گفت: در سالی که با نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است، می توانیم با همدلی بیشتر شهر را به سوی پیشرفت و ترقی هدایت نمائیم.

 

حبیب الله خنجری روند فعالیت در انجمن کتابخانه ها را نسبت به سال های گذشته بهتر ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم با همکاری بیشتر در سال جدید شاهد رونق کتابخوانی در سطح شهرستان باشیم.

 

قاسمی مسئول کتابخانه های شهرستان نیز به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام گرفته پرداخت و گفت: در سال ۹۳ تعداد ۲۰ جلسه و ۹۷ مصوبه به تصویب رسیده است که خوشبختانه با حمایت های خوب فرماندار زرند شاهد به بار نشستن بسیاری از این مصوبات بودیم.

 

وی به جمع درآمدهای این انجمن اشاره کرد و گفت: تاکنون شهرداری زرند از محل نیم درصد بودجه خود مبلغ ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ریال، شهرداری خانوک ۵۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال و شهرداری ریحانشهر نیز ۲۱,۸۶۰,۰۰۰ ریال را به این انجمن پرداخت نموده اند.

 

احمد رشیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز یکی از برنامه های این انجمن را در طی سال های آینده در اختیار گرفتن پایتخت کتاب ایران برشمرد و تصریح کرد: باید رفتار شهروندان را به سمت رفتارهای فرهنگی هدایت کرد و این امر بدون همکاری مسئولین و مدیران نهادهای دولتی میسر نخواهد شد.

 

در پایان این جلسه اعضاء انجمن به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

 

انتهای پیام/