رضایتمندی ۹۰ درصدی مسافران نوروزی از زرند / حضور ۴۰ هزار نفر از مسافرین نوروزی در بقاع متبرک شهر زرند

با حضور حبیب الله خنجری فرماندار زرند، جهانشاهی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، بخشداران و رؤسای برخی از ادارات و دستگاه های اجرایی، جلسه ستاد هماهنگی سفر شهرستان زرند در محل فرمانداری برگزار شد.

حبیب الله خنجری فرماندار زرند گفت: ۹۰ درصد از مسافران و گردشگران نوروزی در ارائه خدمات توسط ستاد هماهنگی سفر شهرستان زرند رضایت داشتند.

 

 

Khanjari_ (1)

 

به گزارش صدای زرند، با حضور حبیب الله خنجری فرماندار زرند، جهانشاهی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، بخشداران و رؤسای برخی از ادارات و دستگاه های اجرایی، جلسه ستاد هماهنگی سفر شهرستان زرند در محل فرمانداری برگزار شد.

 
حبیب الله خنجری فرماندار زرند در این مراسم ضمن تبریک عید نوروز و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) به تشریح فعالیت های انجام گرفته در این ستاد پرداخت و گفت: با توجه به بودجه کم و فعالیت های مثبتی که در این ستاد  انجام گرفته است، شهر زرند توانست ۹۰ درصد رضایتمندی مسافران نوروزی را کسب نماید.

 
حبیب الله خنجری تصریح کرد: هیچگاه کاری با صد درصد موفقیت انجام نخواهد شد و مشکلات و نواقصی هم وجود خواهد داشت و امیدواریم با همکاری و همراهی یکدیگر شاهد رفع این نواقص در سال آینده باشیم.

 
فرماندار زرند ضمن تقدیر از مردم ولایتمدار زرند در ایام فاطمیه که حرمت این روزهای عزیز را نگه داشتند گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی های خوبی که در این ستاد انجام گرفت در سال جدید شاهد حضور بیش از  چهل هزار نفر از مسافرین نوروزی در بقاع متبرک شهر زرند بودیم.

 
حبیب الله خنجری به راه اندازی نمایشگاه های عرضه محصولات کشاورزی و صنایع دستی در محل های اسکان مسافران نوروزی، اجرای تورهای گردشگری یک روزه، ساخت محل اسکان دائمی مسافران، زیرسازی و اجرای زیر ساخت مناسب جهت استقرار نیروهای ستاد هماهنگی را از مهمترین برنامه های این ستاد در سال ۹۴ برشمرد.

 
وی ضمن تقدیر از فعالیت های ادارات و دستگاه های اجرایی سطح شهر و پلیس راهور زرند – یزد تصریح کرد: خو.شبختانه با برنامه ریزی های اصولی در عید امسال شاهد کاهش محسوس تصادفات در سطح جاده های اصلی و فرعی شهر زرند بودیم.

 
شایان ذکر است در ادامه این نشست مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی نیز به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام گرفته در ایام نوروز پرداختند.

 

انتهای پیام/