گازمنوکسید کربن مادر۴۰ ساله زرندی را به کام مرگ کشاند

مادر ۴۰ ساله زرند در اثر استنشاق گاز منوکسید کربن ناشی از روشن کردن آتش در حلبی در روستای سربنان (باب ندان) زرند فوت کرد.

مادر ۴۰ ساله زرند در اثر استنشاق گاز منوکسید کربن ناشی از روشن کردن آتش در حلبی در روستای سربنان (باب ندان) زرند فوت کرد.

 

images

 

به گزارش صدای زرند، سید مهدی امیری فرزند این زن در این خصوص گفت: درنهم فروردین ماه مادرم به همراه ۲نفر از برادرانم به روستای باب ندان عزیمت نمودیم ،در شب اول هوا  به شدت سرد بود در نتیجه شب دوم ۲ برادرم به شهرک شهید باهنر محل سکونت دائمیمان برگشتند و من و مادرم همانجا ماندیم.

 
وی افزود: با توجه به اینکه نفت نداشتیم و شب قبل نیز سخت گذشته بود با استفاده از یک حلب مقداری چوب  آتش زدیم و ذغالها را  برای گرم کردن داخل اتاق گذاشتیم، در این حال برای اینکه سریع تر گرم شود شکافهای اطراف درب اطاق را بستنم و قرار شد که بعد از اینکه اطاق گرم شد اتیشها ر ا از اطاق بیرون ببریم اما متاسفانه خواب رفتنیم و دچار گاز گرفتگی شدیم.

 
امیری خاطرنشان کرد: ساعت ۱۳ روز بعد داماد خانواده به روستا رفته ولی هرچه مادر وپسر را صدا زدند پاسخی نشنیدند  و پس از باز کردن درب اطاق مشاهده کردند که مادر و پسر بیهوش هستند و بلا فاصله با اورژانس تماس گرفتند که به دلیل اینکه اورژنس مسیر روستا را اشنا نبود بیش از ۴۵ دقیقه طول کشید تا به محل رسیدند.

 
مصدومین به دلیل شدت مصدومیت به بیمارستان کرمان انتقال داده شدند که بتول رضازاده بر اثر شدت مصدومیت جان خود را از دست داد و فرزندش سید مهدی امیری عصر روز گذشته از بیمارستان مرخص شد.

 

انتهای پیام/