ستاد خدمات سفرهای نوروزی در کرمان آغاز بکار کرد

فعالیت رسمی ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان در محل فرهنگسرای کوثر کرمان آغاز شد.

فعالیت رسمی ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان در محل فرهنگسرای کوثر کرمان آغاز شد.

 

Masafer-Norouzi

 

به گزارش صدای زرند، ستاد خدمات سفرهای نوروزی با عضویت دستگاه های مختلف و مرتبط در جهت انجام سفرهای ایمن و راحت برای مسافران و میهمانان نوروزی تلاش می کند.

 

جانشین دبیر ستاد خدمات سفر استان کرمان عصر پنجشنبه به ایرنا گفت: ستاد خدمات سفر استان با تشکیل کمیته های مختلف، آماده استقبال از مسافران نوروزی و ارایه خدمات مناسب گردشگری است.

 
محمد جهانشاهی با اشاره به اینکه اقلام تبلیغاتی متنوع برای هدایت مسافران به نقاط دیدنی آماده توزیع است افزود: مقدمات حضور مسافران نوروزی بهتر از سال های گذشته فراهم شده است.

 
وی بیان کرد: واحدهای اقامتی در شهرستان های استان اعم از هتل، مهمانپذیر و پانسیون و واحدهای پذیرایی با نرخ معتبر آماده خدمت هستند.

 
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: دفاتر خدمات مسافرتی استان نیز در ارایه خدمات رفاهی و معرفی اماکن تاریخی فعالیت می کنند.

 
بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر از افراد شاغل در صنعت گردشگری کرمان برای میزبانی از مسافران نوروزی آمادگی لازم را دارند.

 
این تعداد در بیش از ۴۰۰ مجموعه اقامتی، پذیرایی و تفریحی، خدماتی و گردشگری آماده میزبانی از مسافران نوروزی هستند.

 
۴۳۱ باب مدرسه شامل پنج هزار و ۱۶۰ کلاس نیز از سوی آموزش و پرورش استان کرمان به منظور اسکان میهمانان نوروزی آماده شده است.

 
استان کرمان با ۲۳ شهرستان بیش از پنج هزار اثر تاریخی دارد که از این تعداد ۶۵۰ اثر ثبت ملی و دو اثر ارگ بم و باغ شاهزاده ماهان ثبت جهانی شده اند.

 
این استان ۴۴ محور گردشگری و پنج فرودگاه دارد و با برخورداری از مناطق بکر طبیعی هر سال میزبان شمار زیادی از گردشگران و مسافران نوروزی است.

 

انتهای پیام/