رضا یزدانپناه به عنوان شهردار زرند معرفی شده است

در جلسه شورای اسلامی شهر زرند در تاریخ یکشنبه ۱۷ اسفند ماه با حضور هشت نفر از اعضا، آقای رضا یزدانپناه سرپرست فعلی شهرداری زرند با کسب تمامی آرا به عنوان شهردار زرند برای طی مراحل قانونی جهت صدور حکم به استانداری معرفی شده است.

ReazaHashemizadehسیدرضا هاشمی زاده، رئیس شورا شهر زرند در گفتگو با صدای زرند ضمن تایید این خبر بیان داشت: در جلسه شورای اسلامی شهر زرند در تاریخ یکشنبه ۱۷ اسفند ماه با حضور هشت نفر از اعضا، آقای رضا یزدانپناه سرپرست فعلی شهرداری زرند با کسب تمامی آرا به عنوان شهردار زرند برای طی مراحل قانونی جهت صدور حکم به استانداری معرفی شده است.

 

هاشمی زاده گفت: آقای یزدانپناه از نیروهای قدیمی شهرداری می باشند و حدود ۲۳ سال تجربه کاری در این حوزه دارند و قبلا نیز به عنوان سرپرست شهرداری فعالیت داشته اند.

 

رئیس شورا شهر زرند تصریح کرد: آقای یزدانپناه در این چند وقت که سرپرست شهرداری بوده بسیار خوب فعالیت کرده اند و خوشبخنانه با مدیریت ایشان و همکاری تمامی معاونت ها، نشان داد که اگر همدلی و همکاری در شهرداری وجود داشته باشد به خوبی می توان کار کرد.

 

وی همچنین با بیان اینکه ایشان در طی دوره سرپرستی فعالیت های زیادی در مورد لکه گیری خیابان ها، پاسخگویی به ارباب رجوع و نیز صدور پروانه های ساخت و ساز انجام داده اند، اظهار داشت: امیدواریم که با برنامه کاری که آقای یزدانپناه دارند و البته همدلی تمامی کارکنان شهرداری و شهروندان، که می تواند نقطه قوت کار شهرداری باشد، بعد از طی شدن مراحل قانونی برای صدور حکم ایشان، بتوانیم  شاهد پیشرفت هر چه بیشتر در شهرداری و فضای شهری شهر زرند باشیم.

 

لازم به ذکر است که رضا یزدانپناه، در حال حاضر دانشجوی رشته حقوق می باشد و حدود ۲۳ سال سابقه کاری در حوزه شهرداری داشته و سابقه مدیریت کارگزینی و معاونت خدمات شهری شهرداری زرند را نیز در رزومه کاری خود دارند. وی اکنون بیش از یک ماه سرپرست شهرداری زرند می باشد و قبلاً نیز حدود شش ماه سرپرستی شهرداری زرند را بر عهده داشته است.

 

 

انتهای پیام/