شهرستان زرند آماده استقبال از مسافران نوروزی / ایام نوروز فرصت معرفی جاذبه‌های گردشگری زرند

حبیب‌الله خنجری صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی این شهرستان زرند اظهار داشت: با برنامه‌ریزی و فراهم کردن امکانات مناسب صورت گرفته از سوی دستگاه‌های دولتی و مردم میهمان‌نواز، این شهرستان آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

خنجری فرماندار زرند گفت: ایام نوروز فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی این شهرستان است.

 

Khanjari_ (1)

 

به گزارش صدای زرند، حبیب‌الله خنجری صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی این شهرستان زرند اظهار داشت: با برنامه‌ریزی و فراهم کردن امکانات مناسب صورت گرفته از سوی دستگاه‌های دولتی و مردم میهمان‌نواز، این شهرستان آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

 
وی بیان کرد: از ۲۸ اسفند ماه کمپ‌های اطلاع‌رسانی در این شهرستان در مبادی ورودی فعالیت خود را با توزیع بسته‌های پذیرایی، نقشه و بروشور معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان آغاز می‌کنند و در این راستا تعدادی از مدارس و سالن‌های ورزشی به امکانات رفاهی ویژه‌ای برای اسکان مسافران مجهز شده‌اند.

 
خنجری با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی و احتمال بارندگی در ایام نوروز گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی در ایام نوروز در آماده‌باش کامل هستند.

 
وی افزود: به دلیل بارندگی نسبتا خوب در ایام پایانی سال، امسال شهرستان زرند به‌ویژه  مناطق حتکن، جرجافک، سربنان، دشتخاک، شعبجره، سیریز و یزدان‌شهر، داهوئیه و دیگر روستاهای کوهستانی این شهرستان سرسبزی خود را حفظ کرده و به‌عنوان جاذبه‌های طبیعی زرند تفرجگاه مناسبی برای گردشگران نوروزی است.

 
فرماندار زرند اظهار کرد: در شهرستان زرند ۲۰ اثر به ثبت ملی رسیده و ایام نوروز فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه‌های این شهرستان است که در این میان روستای گیسک به عنوان زیباترین جاذبه‌های طبیعی این شهرستان، است.

 
خنجری توجه به اطلاع‌رسانی در ورودی‌های شهر و همچنین در سطح شهر را ضروری دانست و اضافه کرد: مسافران نوروزی نباید در خیابان‌ها سرگردان شوند و باید نسبت به ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مسافران نوروزی سال ۹۴ اقدام شود.

 
فرماندار زرند وظیفه شهرداری را در این ایام آماده‌سازی پارک‌ها، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و تامین روشنایی پارک‌ها دانست و گفت: در همین راستا و به دلیل حفظ زیبایی شهر از ۲۵ اسفند ماه هرگونه حفاری از طرف ادارات خدماتی در سطح شهر ممنوع است.

 
وی با بیان اینکه تمام سعی ما بر این است که فضای شاد و پرتحرکی را برای مسافران نوروزی ایجاد کنیم، افزود: برگزاری تور گردشگری شن نوردی، جشن انقلاب، سفره‌های هفت‌سین فاطمی در اماکن و بقاع متبرکه از برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام است.

 
فرماندار زرند بر نظارت بیشتر بر قیمت خدمات و کالاها در ایام نوروز تأکید و اظهار کرد: باید با تدبیر و برنامه‌‌ریزی لازم از هرگونه افزایش غیرقانونی قیمت‌ها جلوگیری کرد.

 
انتهای پیام/