تودیع و معارفه رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان زرند

تودیع و معارفه رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان زرند با حضور صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، رشیدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان، جمعی از اعضای شوراهای اسلامی روستاها و کارکنان خدوم این حوزه کاری برگزار شد.

تودیع و معارفه رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان زرند با حضور صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، رشیدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان برگزار شد.

 

Ab-Zarand_02

 

به گزارش صدای زرند، تودیع و معارفه رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان زرند با حضور صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، رشیدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان، جمعی از اعضای شوراهای اسلامی روستاها و کارکنان خدوم این حوزه کاری برگزار شد.

 
علی صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند، ایران را کشوری دارای تمدن کهن در دنیا عنوان کرد و گفت: در جنگ هشت ساله با اعتقاد به خدا و ارزش های اسلامی، خود باوری و پایداری بر دشمن غاصب غلبه کردیم و با رشادت و از خود گذشتگی فرزندان این انقلاب پیروز میدان نبرد حق علیه باطل شدیم.

 
وی به هوش، استعداد و ذکاوت ایرانی در دنیا اشاره کرد و افزود: در حال حاضر جزء ده کشور مهم در دنیا در به دست آوردن دانش نانو و انرژی صلح آمیز هسته ای قرار گرفته ایم.

 
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند از حضور حماسی و عزت آفرین مردم همیشه در صحنه شهرستان زرند در راهپیمایی باشکوه روز ۲۲ بهمن تقدیر نمود و ابراز کرد: ایران اسلامی به قدرتمندترین کشور در منطقه خاورمیانه تبدیل شده است.

 
صادق زاده با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در سفر به شهرستان زرند که “زرند را به دوازده هزار رزمنده می شناسم” گفت: کار کردن در نظام مقدس جمهوری اسلامی نوعی عبادت است و در چند سال اخیر با همت و تلاش خستگی ناپذیر دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی شاهد رشد و شکوفایی شهرستان زرند در عرصه صنعت و معدن هستیم.

 
وی میزان سرمایه گذاری در شهرستان زرند را بیش از یکصد هزار میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد: فقط در صنعت فولاد سازی بیش از دو هزار نفر اشتغال مستقیم داشته ایم و در دو واحد کک سازی و پالایش قطران بخش خصوصی و دولتی نیز بیش از دو هزار نفر جذب نیرو و اشتغالزایی کرده ایم.

 
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند از احداث دو نیروگاه برق ۱۳۲ مگاواتی سیکل ترکیبی در زرند خبر داد و گفت: شهرستان زرند در استفاده از انرژی پاک و تجدید پذیر به عنوان شهر پایلوت در کشور انتخاب شد و روشنایی بلوار ورودی شهر زرند به طول چهار کیلومتر از این انرژی بهره مند شده است و در حال حاضر واگن سازی زرند تنها کارخانه فعال و پویا در تولید انواع واگن در کشور است.

 
صادق زاده از سوء مدیریت و بی تدبیری ها در دولت گذشته و به زندان رفتن معاون اول رئیس جمهور سابق اشاره کرد و افزود: اقتصاد یک جاده دو طرفه است و متأسفانه با اعمال تحریم های ظالمانه و عدم تعامل با دنیا در گذشته، اقتصاد کشور با مشکل مواجه شده بود و خوشبختانه با تدبیر و درایت دولتمردان در دولت تدبیر و امید شرایط اقتصادی کشور تا حدودی بهبود یافته است.

 

 

Ab-Zarand_01

رشیدی مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان کرمان نیز کار آب رسانی را بسیار زیبا و لذت بخش عنوان کرد و گفت: در سال جاری کمتر از سی میلی متر بارندگی در استان داشته ایم و جای نگرانی است.

 
وی صرفه جویی در مصرف آب را لازم و ضروری دانست و افزود: پروژه تأمین آب در حاشیه شرقی در منطقه دشتخاک و در حاشیه غربی در منطقه جرجافک و دهستان سیریز در شهرستان زرند در حال اجرا می باشد.

 
در این مراسم از زحمات و خدمات زنگی آبادی رئیس سابق تقدیر و طی حکمی ضیاء الدینی به عنوان رئیس جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان زرند منصوب شد.

 

انتهای پیام/