پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی زرند برگزار شد

صبح امروز پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی زرند با حضور اکثریت اعضاء در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی زرند برگزار شد.
FarhangIMG_2708

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، این جلسه صبح امروز، سه شنبه ۲۸/۱۱/۹۳، در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند و اکثریت اعضاء با موضوعاتی چون بررسی برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند و تشکیل کمیته های تخصصی شورای فرهنگ عمومی شهرستان بعنوان دستور کار برگزار شد.

 

احمد رشیدی، دبیر جلسه و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند، ضمن تقدیر از حضور اعضاء به قرائت مصوبات جلسات گذشته پرداخت و با مهم برشمردن مصوبات در این جلسات گفت: باید دنبال طرح و برنامه های جامع و کاملی جهت ارائه در برنامه های جلسات باشیم زیرا در حوزه فرهنگی نگاه همگان به این جلسات و مصوبات آن می باشد.

 

در ادامه حبیب الله خنجری، فرماندار شهرستان با قدر دانی از حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان داشت: مردم با نقش آفرینی در این روز بزرگ عشق ارادت خود را به رهبری و آرمانهای بلند انقلاب نشان دادند که تا همیشه تاریخ  در ذهن ها خواهد ماند.

 

سپس حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند با بیان روایتی از پیامبر اسلام گفت: ایشان نگران امت خود بعد از خودشان بودند و اولین نکته ای که پیامبر نگران بودند گمراهی بعداز شناخت، فتنه های گمراه کننده و دومین و سومین نکته شکم پرستی و شهوت پرستی می باشد.

 

وی افزود: در زمان پیامبر با ایجاد فتنه مشکلات زیادی برای امیرالمومنین (ع) درست کردند. بسیاری افراد در آن زمان با حرام خواری و شهوت پرستی از دین خارج شدند و چه زیانهایی به جامعه آنروز وارد کردند…

 

این جلسه دارای مصوباتی چون ۱- انتخاب روز ۵ اسفند به عنوان روز تجلیل از علمای شهرستان و نامگذاری آن با این عنوان ۲- معرفی ۳ نفر شخصیت فرهنگی به شورای فرهنگ عمومی توسط دفتر امام جمعه. ۳- ارسال مصوبات ستاد شئونات اسلامی از طریق سازمان تبلیغات به دبیرخانه شورا  فرهمگ عمومی  و همین طور برگزاری جلسات ریحانشهر، یزدانشهر و خانوک بصورت منظم از دیگر مصوبات جلسه فوق بود.

 

 

انتهای پیام/