هیچ‌کس از راهپیمایی ۲۲ بهمن جا نماند

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی صبح امروز در سومین مجمع بسیج این شهرستان اظهار داشت: انقلاب ما انقلاب الهی و معجزه الهی است و راهپیمایی ۲۲ بهمن را در پیش داریم و ضرورت دارد همه ما به همراه خانواده در این راهپیمایی عظیم شرکت کنیم و هیچ‌کس نباید از آن جا بماند.

امام جمعه زرند گفت: همه ما به همراه خانواده باید در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن شرکت کنیم و هیچ‌کس نباید از آن جا بماند.

 

 

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند

 

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند صبح امروز در سومین مجمع بسیج این شهرستان اظهار داشت: انقلاب ما انقلاب الهی و معجزه الهی است و راهپیمایی ۲۲ بهمن را در پیش داریم و ضرورت دارد همه ما به همراه خانواده در این راهپیمایی عظیم شرکت کنیم و هیچ‌کس نباید از آن جا بماند.

 
وی ادامه داد: امروز آسیب‌هایی همچون طلاق و از هم پاشیدگی بنیان خانواده و کم شدن رشد جمعیت، جامعه ما را تهدید می‌کند و این برای جامعه ما مناسب نیست و از دلایل آن می‌توان به عدم وجود گذشت در خانواده و اعتیاد به مواد مخدر نام برد که باید با راهکارهای فرهنگی نسبت به رفع این معضل اجتماعی اقدام کرد.

 
ابراهیمی تصریح کرد: مجمع بسیج می‌تواند با راه‌کارهای منطبق با فرهنگ اسلامی در راستای تغیر سبک زندگی و الگوسازی مناسب جامعه به سازندگی جامعه‌ای ایمن و با نشاط کمک کند.

 
وی بیان داشت: هر فرد بسیجی ضمن برخوردار بودن از زندگی با معیارهای اسلامی می‌تواند برای دیگران نیز الگو باشد، بر کسی پوشیده نیست که امروزه یکی از مولفه‌های تاثیرگذار در زندگی و شخصیت آحاد جامعه الگوپذیری است.

 
انتهای پیام/