کلنگ زنی سالن همایش های چند منظوره زرند

همزمان با آغاز اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور آقایان خنجری فرماندار،مهدلو بخشدار،زمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و محمدی رئیس اداره مخابرات شهرستان زرند کلنگ پروژه سالن همایش های چند منظوره شهرستان زرند به زمین زده شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند همزمان با اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر از کلنگ زنی سالن همایش های چند منظوره شهرستان در زمین مجتمع فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی زرند خبر داد.

 

Salon-Hamayesh-Zarand_ (1)

 

به گزارش صدای زرند، همزمان با آغاز اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور آقایان خنجری فرماندار،مهدلو بخشدار،زمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و محمدی رئیس اداره مخابرات شهرستان زرند کلنگ پروژه سالن همایش های چند منظوره شهرستان زرند به زمین زده شد.

 
حجت الاسلام اکبر سلطانی در آغاز این مراسم اظهارداشت:با توجه به گسترش و پیشرفت شهرستان زرند که به همت مسئولین روند بسیار خوبی هم دارد،وجود یک سالن با ظرفیت بالا به منظور برگزاری مراسمات،جشن ها،همایش ها را از ضروریات پروژه های عمرانی شهرستان زرند عنوان کرد.

 
حجت الاسلام سلطانی مساحت کل زمین این پروژه را ۳۰۰۰ مترمربع عنوان و بیان داشت: در این مساحت از زمین که متعلق به اداره تبلیغات اسلامی زرند و با عنوان مجموعه فرهنگی ثبت شده سالن همایش،پارکینگ،محوطه فضای سبز،کلاس ها و سایر مکان های جانبی با کاربری فرهنگی با نظارت مهندسین طراحی شده است.

 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند آغاز عملیات عمرانی این سالن را از ابتدای سال ۹۴ عنوان کرد.

 
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به وضعیت کنونی اعتبارات،بتوانیم این پروژه را سریعتر به مرحله افتتاح برسانیم.

 

Salon-Hamayesh-Zarand_ (2)

Salon-Hamayesh-Zarand_ (3)

Salon-Hamayesh-Zarand_ (4)

Salon-Hamayesh-Zarand_ (5)

Salon-Hamayesh-Zarand_ (6)

Salon-Hamayesh-Zarand_ (7)

Salon-Hamayesh-Zarand_ (8)

 

انتهای پیام/