باز هم حادثه در جاده های زرند

از آنجایی که حوادث جاده ای در این محور بالا می باشد، عملیات تسطیح و آماده سازی زمین برای احداث پایگاه جاده ای و بین شهری دشتخاک زرند کلید خورده و امیدواریم به یاری پروردگار و دست همکاری مسئولین و خیرین محترم شهرستان، به زودی شاهد ساخت ساختمان پایگاه امداد و نجات جاده ای در این محور حادثه خیز باشیم.

پنجشنبه ۹ بهمن دو حادثه جاده ای در محور زرند – کوهبنان – راور اتفاق افتاد.

 

مسئولین امداد و نجات هلال احمر زرند در گفتگو با صدای زرند در ارتباط با این دو حادثه بیان داشتند: ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه عصر روز پنج شنبه یک دستگاه پژو ۴۰۵ در ۴۰ کیلومتری محور زرند به کوهبنان و ۱۰ کیلومتری پایگاه امداد جاده ای با ۴ سرنشین واژگون شد که نیروهای امدادی پس از دریافت گزارش حادثه و کسب اجازه از مرکز EOC استان به محل اعزام و به کمک تجهیزات سبک نجات، همسر راننده خودرو را که در خودرو گرفتار بود رهاسازی و تحویل نیروهای اورژانس نمودند.

 

همچنین خوشبختانه در این حادثه ۳ سرنشین دیگر خودرو مشکل چندانی نداشته و توسط نیروهای امدادی به صورت سرپایی مداوا شدند.

 

در حادثه دیگر که در ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه همان روز اتفاق اقتاد، یک دستگاه تریلر با دو سرنشین حامل سنگ آهن که به سمت زرند در حرکت بود به دلیل نامعلومی پس از برخورد به یک تریلر ولو که به سمت راور – کوهبنان در حرکت بود از مسیر خارج و  واژگون شد.

 

در این حادثه نیز نیروهای امدادی پس از دریافت خبر وقوع حادثه سریعاً به محل اعزام و به رهاسازی و امداد حادثه دیدگان تریلر واژگون شده پرداختند.

 

 

خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته و سرنشینان تریلر ولو هم هیچ آسیبی ندیدند ولی دو سرنشین تریلر واژگون شده به شدت مجروح و پس از رهاسازی و اقدامات درمانی اولیه توسط نیروهای اوژانس به بیمارستان سینای زرند انتقال یافتند.

 

 

مسئولین هلال احمر شهرستان زرند در این گقتگو همچنین بیان داشتند: از آنجایی که حوادث جاده ای در این محور بالا می باشد، عملیات تسطیح و آماده سازی زمین برای احداث پایگاه جاده ای و بین شهری دشتخاک زرند کلید خورده و امیدواریم به یاری پروردگار و دست همکاری مسئولین و خیرین محترم شهرستان، به زودی شاهد ساخت ساختمان پایگاه امداد و نجات جاده ای در این محور حادثه خیز باشیم.

 

ضمنا: خیرین و افرادی که تمایل دارند باقیات و صالحات از خود بیادگار بگذارند و در ساخت این پایگاه سهیم باشند می توانند با جمعیت هلال احمر این شهرستان به شماره تماس  ۳۳۴۲۸۶۰۲-۰۳۴ تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/