انقلاب اسلامی همه شئون زندگی بشریت را تحت تاثیر قرار داد

امام جمعه زرند گفت: انقلاب اسلامی و دهه فجر بزرگترین حادثه بعد از حوادث صدر اسلام است که همه شئون و ارکان زندگی بشریت امروز را تحت تاثیر عمیق خود قرار داده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی ابراهیمی روز سه شنبه در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان زرند در فرمانداری این شهرستان افزود: هیچ دورانی مانند انقلاب اسلامی در تاریخ وجود ندارد.

 

وی با اشاره به نقش رهبری امام خمینی (ره) در شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران که با رهبری امام راحل بوقوع پیوست یک انقلاب واقعی و تمام عیار به شمار می رود که زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است.

 

امام جمعه زرند بیان کرد: اکنون در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و امیدواریم بتوانیم برنامه های در خور شایسته ای برای نسل جوان و مردم عزیز داشته باشیم.

 

وی گفت: جشن های پیروزی انقلاب اسلامی باید مانند آیین های دینی و مذهبی مردمی باشد و مردم مدیریت کنند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی از همگان خواست با تمام همت و تلاش در جهت پرشور برگزار شدن آیین های این ایام تلاش کنند تا هم قدردان زحمات و دلاوری های گذشتگان باشیم و هم اینکه افتخارات انقلاب اسلامی ایران را به نسل جدید منتقل کنیم.

 

وی افزود: در دوران انقلاب اسلامی خدماتی مانند آبرسانی، برق رسانی، گازرسانی، بهداشت، مخابرات و راهسازی به اندازه ۱۰۰ سال دوران طاغوت انجام شده است.

 

وی دهه فجر را فرصت ارزشمندی برای بیان خدمات انقلاب اسلامی دانست و از مسوولان دستگاه های اجرایی مختلف خواست اقدامات انجام شده را به مردم اطلاع رسانی کنند.

 

اعضای کمیته های ستاد دهه فجر نیز در این نشست برنامه ها و نظرات خود را در خصوص اجرای هرچه بهتر برنامه های سالگرد روزی انقلاب اسلامی ارایه کردند.

 

انتهای پیام/