برگزاری دوره آموزشی کمک های اولیه در اداره تبلیغات اسلامی زرند

سلطانی: نجات جان انسان ها تا جایی اهمیت دارد که نجات جان یک شخص برابر با نجات جان همه انسان ها دانسته شده که این نشان از ارزش بالای انسانیت دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند از برگزاری دوره آموزشی کمک های اولیه وِیژه کارکنان و تعدادی از جوانان و بانوان شهرستان خبر داد.

 

Emdad6565622_df45

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی زرند، حجت الاسلام اکبر سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی، بیان داشت: دوره آموزشی کمک های اولیه ی امداد و نجات توسط اداره هلال احمر شهرستان زرند به مدت یک ماه در اداره تبلیغات اسلامی و با تدریس خانم حسینی برگزار شد.

 

حجت الاسلام سلطانی در این رابطه افزود: در این دوره ضمن حضور کارکنان اداره تبلیغات اسلامی زرند تعدادی از جوانان و بانوان شهرستان به منظور فراگیری کمک های اولیه امداد و نجات نیز در این دوره شرکت کردند.

 

اکبر سلطانی هدف از برگزاری دوره را فراگیری اصول و نکات کمک های اولیه در زمان بروز حادثه به عنوان یک عامل تعیین کننده حیات فرد آسیب دیده عنوان و اظهار داشت: انسان دارای وجه اجتماعی است و بر همین مبنا در آموزه های دینی نیز بر لزوم همکاری، تعامل و از همه مهمتر نجات جان انسان ها تاکید شده است.

 

سلطانی در پایان گفت: این مسئله تا جایی اهمیت دارد که نجات جان یک شخص برابر با نجات جان همه انسان ها دانسته شده که این نشان از ارزش بالای انسانیت دارد.

 

شایان ذکر است در پایان دوره ضمن برگزاری آزمون، به پذیرفته شدگان مدرک ۳۵ساعته آموزش کمک های اولیه تعلق خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/