تشکل های اسلامی عامل موثر در پیروزی انقلاب اسلامی بودند

حجت الاسلام سلطانی: این انقلا‌ب، برخوردار از رهبری آگاه و شجاع، مدیر و مدبر بود. بی‌تردید اگر رهبری امام خمینی (ره) نبود، ایران به این سرعت (و در سال ۵۷) شاهد پیروزی انقلا‌ب و تغییر ساختار نظام حکومتی نبود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند صبح امروز در جلسه کمیته تشکل های اسلامی ستاد دهه فجر، تشکل های اسلامی در سایه رهبری امام خمینی(ره) را عامل موثر پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

 

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام اکبر سلطانی، فرا رسیدن دهه مبارک فجر را همه ساله فرصتی عنوان کرد تا با نگاهی به پشت سر، به واکاوی عوامل موثر در انقلا‌ب اسلا‌می، نقش‌آفرینی‌ها و کارایی‌ها بپردازیم.

 

 

حجت الاسلام اکبر سلطانی افزود: واکاوی گذشته به منظور بهره‌گیری از نکات مثبت و توجه به نکات منفی در جهت بهبود وضعیت حال و آینده است.

 

 

حجت الاسلام سلطانی تصریح کرد: این انقلا‌ب، برخوردار از رهبری آگاه و شجاع، مدیر و مدبر بود. بی‌تردید اگر رهبری امام خمینی (ره) نبود، ایران به این سرعت (و در سال ۵۷) شاهد پیروزی انقلا‌ب و تغییر ساختار نظام حکومتی نبود.

 

 

رئیس اداره بلیغات اسلامی زرند بیان داشت: به اعتراف دوست و دشمن تدبیر و مدیریت امام در هدایت انقلا‌ب اسلا‌می و به ثمر نشاندن آن، عامل اساسی و اولیه در پیروزی بود.

 

 

اکبر سلطانی با اشاره به نقش تشکل های مردمی در انقلاب اسلامی اظهارداشت: اگر تشکل‌ها و سازمان‌ها و احزاب و نهادهای مدنی و مردمی‌ واسطه در جامعه آن روز نبود قطعا پیام امام و دستورات ایشان به نقاط مختلف کشور و مردم نمی‌رسید.

 

 

سلطانی خاطرنشان کرد: در واقع این گروه‌ها نقش رسانه برای پیام‌های امام را ایفا می‌کردند زیرا در آن زمان هیچ رسانه عمومی‌ در اختیار انقلا‌بیون نبود. حتی پس از پیروزی انقلا‌ب اسلا‌می‌هم بسیاری از این گروه‌ها همچنان در خدمت امام و انقلا‌ب اسلا‌م ماندند و پیام رسانی و روشنگری را ادامه دادند.

 

 

وی در پایان گفت: به هوش باشیم که عوامل موثر در پیدایش و پیروزی انقلا‌ب اسلا‌می‌ عوامل استمرار و قوام آن نیز هست. هر گونه خدشه‌ای در هر یک از اصول و ارکان نظام خدشه در بقای آن خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/