آغاز خیزش بلند فرهنگ و هنر زرند در اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و هنر ایرانی

مهندس حسین متصدی مدیر مجتمع قطران زرند در خصوص ارتباط این دو مجموعه گفت: شاید سوالات بسیاری در ذهن شهروندان محترم در خصوص تناسب این دو مجموعه بوجود آید اما طبق فرمایش مقام معظم رهبری: ” فرهنگ زیربنای همه ارکان زندگی بشری است و از اقتصاد هم مهمتر است ” برآن شدیم تا در این نشست اعلام کنیم که هر مجموعه اداری و غیر اداری و صنعتی و غیر صنعتی برای برون رفت از مشکلات خود باید از ابزار تاثیرگذار فرهنگ استفاده کند.

مهندس حسین متصدی مدیر مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند و احمد رشیدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند راه های همکاری دو جانبه را بررسی کردند.

 

احمد رشیدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند


به گزارش صدای زرند، مهندس حسین متصدی مدیر مجتمع صنعتی کک سازی و پالایش قطران زرند ضمن خیرمقدم و اظهار خرسندی از حضور هنرمندان و ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند در خصوص ارتباط این دو مجموعه گفت: شاید سوالات  بسیاری در ذهن شهروندان محترم  در خصوص تناسب این دو مجموعه بوجود آید اما طبق فرمایش مقام معظم رهبری: ” فرهنگ زیربنای همه ارکان زندگی بشری است و از اقتصاد هم مهمتر است ” برآن شدیم تا در این نشست اعلام کنیم که هر مجموعه اداری و غیر اداری و صنعتی و غیر صنعتی برای برون رفت از مشکلات خود باید از ابزار تاثیرگذار فرهنگ استفاده کند.

 
متصدی در ادامه گفت: یک مدیر موفق در اداره یک مجموعه اگر با حوزه فرهنگ و هنر آشنایی نداشته باشد قطعا موفقیتی در کار خود و مجموعه تحت امرش حاصل نخواهد شد. و اخلاق یکی از عناصر تاثیرگذار در ارتباطات انسانی است که میتواند در بهره وری نیز موثر باشد.

 
در ادامه احمد رشیدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند ضمن ابراز خرسندی از حضور در یکی از مجموعه های موفق صنعتی زرند و قدردانی از توجه مدیریت محترم این مجموعه به حوزه فرهنگ اظهار امیدواری کرد: مدل همکاری این دو مجموعه به عنوان یکی از مدل های موفق و الگویی جامع برای سایر مجموعه های استان کرمان باشد.

 
رشیدی با اشاره به برنامه ارائه شده به مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان تصریح کرد: برنامه محوری یکی از عمده کارهای است که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند دنبال شده است چرا که اگر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کار خود برنامه نداشته باشد هرگز در تشویق سایر سازمان ها و بدنه اجتماع به داشتن برنامه نیز نمیتواند موفق باشد.

 
وی اظهار داشت: خیزش بلند فرهنگ و هنر در اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و هنر ایرانی توسط جوانان هنرمند زرندی که دارای سبقه درخشانی در همه حوزه ها و رشته ها در سطح استان و کشور هستند آغاز شده و برای به ثمر نشستن این حرکت ها حمایت های مردمی  و توجه مدیران و مسولین شهرستان را می طلبد.

 
دبیر شورای فرهنگ عمومی زرند گفت: توجه به حوزه فرهنگ و هنر می تواند ابزاری موثر و کارآمد برای کم کردن و از بین بردن آسیب های اجتماعی باشد. چرا که همه بخش های جامعه از جمله بخش های صنعتی و کارگری نیز در معرض خطر می باشند که همتی بلند و داشتن یک برنامه مدون می تواند جامعه صنعتی رو به گسترش و پیشرفت زرند که فرهنگ نیز یکی از بخش های مهم توسعه این شهر است را به سرمنزل مقصود هدایت کند.

 
در پایان هنرمندان شرکت کننده در این جلسه نیز با ارائه نقطه نظرات خود خواستار حمایت مسئولین از برنامه هنری شهرستان شدند.

انتهای پیام/