امضاء ۷۰ تفاهم نامه اقتصادی، صنعتی، معدنی و کشاورزی در شهرستان زرند

در راستای مثلث توسعه اقتصادی شهرستان زرند بیش از هفتاد تفاهم نامه اقتصادی، صنعتی، معدنی و کشاورزی به امضاء ابراهیمی امام جمعه، دکتر امیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، خنجری فرماندار و سرمایه گذاران بخش خصوصی رسید.

هفتاد تفاهم نامه اقتصادی، صنعتی، معدنی و کشاورزی در شهرستان زرند امضاء شدند.

 

Tose-Zarand_03

 

به گزارش صدای زرند، در راستای مثلث توسعه اقتصادی شهرستان زرند بیش از هفتاد تفاهم نامه اقتصادی، صنعتی، معدنی و کشاورزی به امضاء ابراهیمی امام جمعه، دکتر امیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، خنجری فرماندار و سرمایه گذاران بخش خصوصی رسید.

 

احمد رشیدی دبیر ستاد توسعه و مثلث توسعه شهرستان زرند گفت: این تفاهم نامه های اولیه به منظور توسعه روابط و آغاز فعالیت های اقتصادی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و فرهنگی در زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی و بهره برداری بهینه از ظرفیت های شهرستان زرند در راستای مثلث توسعه انجام شده است.
دبیر ستاد توسعه و مثلث توسعه شهرستان زرند امضاء تفاهم نامه های اقتصادی را در راستای مثلث توسعه عنوان کرد و افزود: به منظور افزایش مشارکت های مردمی در اقتصاد و فراهم آوردن فضای کسب و کار و اشتغالزایی، این تفاهم نامه های فی مابین امام جمعه، نمابنده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و سرمایه گزاران بخش خصوصی منعقد گردیده است.

 

Tose-Zarand_02

Tose-Zarand_01

 

 

انتهای پیام/