معرفی هر هفته یک کتاب در نمازهای عبادی سیاسی جمعه کوهبنان

به دستور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و با همکاری ستاد نماز جمعه و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کوهبنان هر هفته یک کتاب متناسب با مناسبت های مذهبی و ملی در نماز عبادی سیاسی جمعه معرفی می شود.

رییس کتابخانه های عمومی شهرستان کوهبنان گفت: به دستور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور هر هفته یک کتاب متناسب با مناسبت های مذهبی و ملی در نماز عبادی سیاسی جمعه معرفی می شود.

 szkouhbanan00001

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کوهبنان خلیل الله باقی زاده رییس کتابخانه های عمومی شهرستان کوهبنان در گفتگو با خبرنگار فارس افزود: به دستور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و با همکاری ستاد نماز جمعه و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کوهبنان هر هفته یک کتاب متناسب با مناسبت های مذهبی و ملی در نماز عبادی سیاسی جمعه معرفی می شود.

وی با بیان اینکه هدف از این طرح معرفی کتاب های مفید در موضوعات گوناگون و به تناسب ایام می باشد تا در مخاطبین انگیزه ای برای مطالعه ایجاد شود، بیان کرد: این طرح به منظور تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی در خصوص معرفی کتاب در نماز عبادی سیاسی جمعه برای نمازگزاران برگزار می شود، به گونه ای که چکیده ای از یک کتاب به صورت هفتگی، هماهنگ و یکپارچه در ۵ دقیقه توسط متولیان طرح آماده و توسط مجری قبل از خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه ارایه می شود.

رییس کتابخانه های عمومی کوهبنان با بیان اینکه در این طرح از عناوین مفید و در دسترس کتاب استفاده خواهد شد، تصریح کرد: در خطبه های این هفته نماز جمعه کوهبنان به کتاب “نهج الفصاحه” ترجمه ابوالقاسم پاینده به توصیه های پیامبر (ص) در زمینه های مختلف پرداخته شد. و این کتاب با استفاده از منابع شیعی و اهل سنت گردآوری شده است و در واقع موضوعات متنوع این کتاب علاقمندان به پیامبر را با ویژگی های انسان کامل آشنا می کنند.

باقی زاده خاطرنشان کرد: این طرح از ۱۹دی ماه ۹۳ همزمان با سراسر کشور در کوهبنان نیز شروع شده و ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی آنلاین از محتوای کتاب «بصیرت واستقامت» خبر داد و گفت: مهلت پاسخگویی به این مسابقه تا ۲۲دی ماه خواهد بود؛ و شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند با عضویت درشبکه اینترنتی کتابخوان حرفه ای کشور ویامراجعه به کتابخانه های عمومی شهرستان کوهبنان دراین مسابقه شرکت نمایند.

انتهای پیام/