جشن بزرگ میلاد نور و هفته وحدت در زرند برگزار گردید

در خجسته عید میلاد پربرکت نبی مکرم اسلام و ولادت صادق آل محمد (ص)،مراسم ویژه جشن سرور میلاد نور به همت اداره سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور فرماندار،امام جمعه در محل سالن ورزشی شهید شیرودی برگزار گردید.

همزمان با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) جشن بزرگ میلاد نور با حضور پرشور مردم شهرستان زرند برگزار شد.

 

szjashnmilad565600003

 

به گزارش صدای زرند، در خجسته عید میلاد پربرکت نبی مکرم اسلام و ولادت صادق آل محمد (ص)،مراسم ویژه جشن سرور میلاد نور به همت اداره سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور فرماندار،امام جمعه و جمع کثیری از مردم متدین و شهیدپرور شهرستان زرند در محل سالن ورزشی شهید شیرودی برگزار گردید.

 

 

szjashnmilad565600006

 
این مراسم باشکوه که با اجرای چندین برنامه متنوع فرهنگی هنری و نمایشی همراه بود، مهدی جعفری رئیس دادگستری شهرستان زرند با تبریک میلاد نور و رحمت الهی پیرامون زندگانی سراسر تاریخی نبی مکرم اسلام (ص) و نقش ارزنده آن حضرت در سعادت و رستگاری جامعه و بشریت، به ایراد سخن پرداخت.

 

 

ایشان تاریخ پرافتخار حیات پیامبر اکرم را از کودکى تا بعثت، سراسر بر پاکى نفس و طهارت باطن، آراستگى ظاهر و عزت و کرامت حضرتش بیان نمود و همگان را به تقوی الهی و بهره گیری از احکام و شریعت اسلام ناب محمدی (ص) فرا خواند.

 

 

از جمله برنامه های این جشن، اجرای سرودهای معنوی توسط گروه هم سرایان صدف متشکل از دختران شهرستان بافت ، نمایش تئاتر طنز توسط گروه آقای مظهری صفات از شهرستان بردسیر ، مدیحه سرایی و برنامه های متنوع دیگر بود.

 

 

 در پایان به تعدادی از شرکت کنندگان در مراسم به قید قرعه هدایایی به رسم یادبود توسط مسئولین حاضر در جلسه تقدیم گردید.

 

 

szjashnmilad565600002

szjashnmilad565600001

szjashnmilad565600005

szjashnmilad565600004

szjashnmilad565600007

 

 

گزارش: اکبر ابراهیمی

انتهای پیام/