به دنبال اخذ مجوز منطقه ویژه ریلی در زرند هستیم

دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو اظهار کرد: واگن سازی شهرستان زرند یکی از واگن سازان به نام کشور شده و اولین واگن سازی بخش خصوصی و دومین واگن سازی کشور می باشد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از آخرین توافق، مدیرعامل موسسه مالی عسکریه از واگن سازی و ظرفیت های شهرستان زرند بازدید کردند و در واقع توافق کلی ایجاد و قرار شد مطالعات فنی و اقتصادی انجام شود تا بتوانیم مجوز منطقه ویژه ریلی را از دولت اخذ کنیم.

 

دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی

 

به گزارش صدای زرند، دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو اظهار کرد: واگن سازی شهرستان زرند یکی از واگن سازان به نام کشور شده و اولین واگن سازی بخش خصوصی و دومین واگن سازی کشور می باشد.

 

 

وی افزود: این واحد در حال حاضر در یک فاز هم واگن مسافربری و هم واگن مترو می سازد و قراردادهایی با راه آهن چمهوری اسلامی، متروی استان های تهران، اصفهان و شیراز دارد.
 

 

امیری تصریح کرد: واگن سازی زرند در فازهای بعدی قرار است واگن باری تولید کرده و همچنین یک فاز برای تعمیر و نگهداری واگن های باری و مسافری احداث کند که امیدواریم با افزایش سرمایه و مشارکت دیگر سرمایه گذاران این فازها اجرایی شود.

 
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: در این راستا و با توجه به اینکه صنعت ریلی کشور نیاز به زیرساخت، تولید و تاسیسات دارد، با همکاری استاندار کرمان و دولت در صدد هستیم منطقه ویژه ریلی کشور را در زرند راه اندازی کنیم.

 

 

وی افزود: جلساتی را در این زمینه برگزار کرده ایم و قرار شد موسسه مالی عسکریه و صندوق ذخیره فرهنگیان برای سرمایه گذاری در ایجاد منطقه ویژه ریلی کشور در زرند مشارکت کنند و دولت اعلام کرده اگر سرمایه گذار بخش خصوصی پیدا شود، مجوز می دهند.

 
امیری تصریح کرد: پس از آخرین توافق، مدیرعامل موسسه مالی عسکریه از واگن سازی و ظرفیت های شهرستان زرند بازدید کردند و در واقع توافق کلی ایجاد و قرار شد مطالعات فنی و اقتصادی انجام شود تا بتوانیم مجوز منطقه ویژه ریلی را از دولت اخذ کنیم.

 

انتهای پیام/